קורונה ואירועים כן הולכים ביחד – השכרת כספות לאירועים

השכרת כספות לאירועים הפכה להיות טרנד מאוד נפוץ בימינו וזה דיי ברור למה. מגיפת הקורונה עשתה שמות בכל העולם. ההשפעה באה לידי ביטוי בכל הרבדים, החל מהתעשייה ועד לחיינו הפרטיים. מגיפת הקורונה לא פוסחת על אף אחד, ילדים או מבוגרים. אחת ההשפעות המשמעותית היא ללא ספק באופן בו אנו נפגשים, חוגגים ומבלים יחד. גזע האדם מאז ומתמיד היה מתנהל בלהקות. אנחנו לא אוהבים להיות בודדים, רובנו לפחות. זה בא לידי ביטוי במגוון דרכים ובעיקר באופן בו אנו חוגגים. אם לפני מגיפת הקורונה היינו ממלאים אולמות אירועים בחתונה או בר מצווה הרי שהיום האירועים נערכים בבית שלנו, בחצר או בפארק העירוני. בריח שירותים מספקים פתרונות גם בימים אלו בהם האירועים מתקיימים בבתים או בחצרות, בין הפתרונות נכללים השכרת כספות לאירועים במגוון גדלים. ואם כבר החלטתם לערוך אירוע בבית אחד הדברים שאתם צריכים לדאוג לו הוא ללא ספק השכרת כספות לאירועים. היתרון בהשכרה ולא רכישה הוא שאתם נהנים מכספת לאירועים איכותית שתמנע גניבות ומצד שני אין לכם הוצאה כספית לרכישת כספת.

 

אילו כספות לאירועים ניתן להשכיר?

למעשה אין כללים כתובים וניתן לשכור כל כספת שתרצו בכל גודל או משקל, העניין הוא שצריך להתאים את הכספת אל הצורך. לכן השכרת כספות לאירועים היא ללא ספק פעולה לזמן קצוב, כלומר לזמן האירוע. היתרון של השכרת כספות לאירועים הוא שאין לכם התחייבות או צורך בביצוע רכישה, ממש כמו ששוכרים רכב או כלי עבודה, משתמשים בעת הצורך ומחזירים עם סיום האירוע. יש סוגים שונים של כספות והמגוון אותו ניתן לשכור כמעט ולא מוגבל אולם יחד עם זאת זיכרו כי מדובר על אירוע שאורכו כמה שעות ולכן מומלץ לבחור כספת שתיתן לכם מענה לזמן האירוע. מבין סך השכרת כספות לאירועים נכללות הכספות עם חריץ השחלה, אלו כספות שבחלקן העליון פתחו פתח שדרכו ניתן לשלשל את מעטפות המתנה. כספות אלו סגורות על ידי סוגים שונים של מנגנוני נעילה כגון מפתח, קומבינציה או מנגנון אלקטרוני. מטרת הכספת למנוע גניבת מעטפות שבהן יש לרוב צ'קים, מזומנים וכדומה.

 

השכרת כספות לאירועים, פתרון מושלם ונוח

עידן הקורונה הביא לנו שינויים רבים, ביניהם אופן ההתנהלות שלנו מבחינת תכנון ועריכת אירועים. אחד הטרנדים הנפוצים כיום הם עריכת אירועים מצומצמים, חלקם מונים את חייק המשפחה הקרובה ואחרים לפי מגבלות הקורונה עד 50 בני אדם.  אולם לא משנה איזה אירוע אתם עורכים כל עוד הוא כולל אורחים שאינם מהמעגל המשפחתי הקרוב קיים חשש לגבי מעטפות המתנה. כאמור השכרת כספות לאירועים מאפשרים מענה על 2 דרישות, האחת הגנה על מעטפות המתנה והשנייה היא לעשות סדר וריכוזיות, על מנת למנוע מצב בו מעטפות נעלמות, נשכחות או הולכות לאיבוד הכספת מרכזת אותם במקום אחד מסודר. ההמלצה היא לקחת כספת אלקטרונית או עם נעילת מפתח שיש לה חריץ השחלה דרכו המעטפות יושחלו פנימה. כספת מומלצת תהיה במידות של כ 50 ס"מ גובה ולרוב תותקן על מנשא עם גלגלים על מנת להקל על השינוע שלה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?