כספות ביתיות

מכירת כספות יד 2 | מכירת כספות משומשות | מכירת כספות יד שניה

מגוון הכספות המשומשות גולל: כספות ביתיות, כספות משרדיות, כספות כבדות, כספות בתקן, דלתות פריצה קרה ועוד.

כספת משומשת | כספת יד שניה זו לא מילה גסה

מגוון הכספות הינו עצום ורחב, יש סוגים שונים של כספות חלקן כבדות, חלקן מוגנות ובעלות תקן וחלקן משומשות. עלות כספת איכותית אינו נמוך ולרוב המחיר מצביע על איכות הכספת. אולם הרבה ירימו גבה כאשר יציעו להם כספת משומשת במחיר מוזל והרבה סימני שאלה עלולים לעלות. חשוב לציין כי לא בהכרח כספת יד 2 תהיה פחות טובה או פחות איכותית מאשר כספת חדשה. על מנת להבהיר את הנושא עלינו להבין ראשית מה היא ההגדרה של כספת משומשת ומתי כדאי ומומלץ לנו לרכוש כספת משומשת ובאילו מקרים עדיף לנו להתרחק מאחת כזו. 

ככה תבחרו כספת משומשת

כפי שאמרנו יש מגוון גדול של כספות ולא אחת קיימת אפשרות לרכוש כספות יד שניה. ללא ספק צריך להבין מתי כספת משומשת טובה לנו ומתי צריך להתרחק מאחת כזו. ההגדרה היבשה של כספת יד שניה היא שאלו כספות שהיו בשימוש קודם. חשוב לבחין בין סוגי הכספות השונות:

כספת משומשת עקב שימוש קודם / שדרוג

סוג נפוץ של כספות משומשות הוא כספות שבעליהן החליט להחליפן בשל סיבות שונות ולא דווקא בגלל תקלה או פריצה, יתכן כי היה צורך בשדרוג רמת המיגון או החלפה לגודל גדול יותר או קטן יותר, בכל מקרה הסיבה להחלפה אינה קשורה לבעיה כל שהיא בתפקוד הכספת. כספות יד שניה כאלו לרוב ימכרו במחיר נמוך משמעותית ממחיר של כספת חדשה.

כספת יד שניה לאחר פריצה

כאשר כספת נפרצת על ידי גנב או בעל מקצוע קיימת אפשרות ללהחזיר לשימוש מחדש את הכספת לאחר תיקונה. כספות אלו ללא ספק יתנו מענה והגנה בפני גנב אולם אין הן חדשות וללא ספק אלו כספות שכבר עברו פריצה. לכן רמת ההגנה שלהן לא כמו שהייתה. כספות אלו יכולות לתת מענה לבתי עסק, משרדים ולמי שאינו מחזיק ערכים גבוהים או שמרוקן את הכספת בסוף יום העבודה שלו. 

חברת בריח שירותים מציעים כספות יד שניה במחירים ללא תחרות

חברת בריח שירותים משווקים ומוכרים גם כספות משומשות וכספות יד שניה לאחר שדרוג, תיקון וצביעה. כל הכספות שאנו מציעים לכם שאינן חדשות עברו בדיקה והחזרה לשימוש על ידי הצוות המקצועי שלנו. 

מגוון הכספות המשומשות שאנו מציעים כולל כספות כבדות, כספות בתקן, כספות חסינות אש, כספות ביתיות, כספות משרדיות, כספות כבדות, ארונות נשק ועוד.

פנו אלינו ונשמח להציע לכם כספות יד 2 מסוגים שונים ובהתאמה מושלמת לצרכים שלכם.

    כספות בריח

    למה לבחור בכספות בריח?

    בדומה לבחירת רופא מנתח כך גם כאשר אתם בוחרים כספת הביתה או לעסק,
    זה לא דבר שמקלים בו ראש. חשוב שהחברה שתרכשו ממנה תהיה בעלת וותק, ניסיון, איכות ואמינות רבת שנים.
    אנחנו בחברת "כספות בריח" עונים על כל הדרישות והרבה יותר מכך, הצוות שלנו מתמחה בהתאמה ומכירת כספות על סוגיהם השונים. לכל אחד ואחד מהצוות שלנו יש תעודות והסמכות שמעידות על היכולות שלנו.

    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות
    ?
    0
    צריכים עזרה?