התאמת כספת למשרד לרכוש

כספת למשרד היא שם כללי למגוון רחב של כספות שונות המיועדות להגנה על סוגים שונים של רכוש. על מנת לבחור את הכספת הנכונה, מומלץ לפנות אל בעל מקצוע מומחה.

מה הכוונה בהתאמת כספת למשרד לרכוש, מדוע ההתאמה חשובה ואיך היא יכולה לתרום להגנת התכולה שלנו, על כך נדבר בשורות הבאות. מה זה משנה באיזו לאיזו כספת נכניס את התכשיטים שלנו, את הנשק הפרטי או את הכסף המזומן שאנו שומרים בבית. ובכן, התאמת התכולה אל הכספת הנכונה היא בעלת חשיבות רבה ואולי אף מהווה את האלמנט היחיד שיכול להבטיח הגנה טובה ואיכותית. ישנם כל כך הרבה סוגים של תכולות הזקוקות למיגון וכל כך הרבה שיטות בהן פורצים ינסו לבצע את פתיחת הכספות השונות. בדיוק בגלל זה, יש כספת למשרד המיוצרת כך שתוכלנה להתמודד בפני מקרים ספציפיים. כספת הנמצאת בבנק ומטרתה להגן על סכומי כסף מזומן אינה מאופיינת באותן יכולות מיגון של כספת שתגן על תכשיטים, מדיה מגנטית ואוספים שונים למיניהם. בוודאי שגודל הכספת אינו תואם את שתי הכספות אך גודל של כספת למשרד הוא אינו המאפיין היחיד. ישנם דגמים רבים בענף הכספות שמייצרים במיוחד עבור הגנת רכוש מסוים כך שכל אחד יכול למצוא כספת למשרד איכותית ויעילה ביותר עבור רכושו שלו.

סוגים של כספת למשרד 

חברות המתמחות בענף מציעות סוגים שונים של כספת למשרד הננעלות באופנים שונים ויש להן רמות מיגון שונות שיכולות להתאים במדויק עבור רכוש מסוים. הנה כמה דוגמאות:

  1. כספת למשרד למניעת פריצה עם לום: כספת זו אינה מיועדת למיגון חפצים רבים. היא אינה גדולה אך בעלת יכולות מיגון מצוינות. כספת זו מיועדת להתקנת חוץ, מנגנון הנעילה שלה מורכב ממנוע בריחים, קומבינציה אלקטרונית, כרטיס מגנטי ומפתח חירום.
  2. כספת למשרד המתאימה לדרישות חברות הביטוח: כספת זו גם כן עמידה בניסיונות פריצה על ידי לום אך מערכת הבריחים שלה היא היקפית, היא עבה יותר מאחרות גם בגופה ואף יותר בדלת הראשית. כספת זו נפתחת באמצעות קומבינציה אלקטרונית ומפתח חירום.
  3. כספת למשרד מפלדה בתקן: כספת זו מאוד עבה בגופה ובחזיתה, היא מוגנת מפני ניסיונות פריצה על ידי קידוח ומותקנות בה מלכודות משוכללות המקשות עוד יותר על ניסיונות הפריצה. מערכת הבריחים היא היקפית משלושה כיוונים ומנגנון הנעילה ניתן לבחירה. כספת זו חסינה בפני אש על ידי דפנות כפולות ומבוטנות.
  4. כספת למשרד להתקנה בתוך הקיר: כספת זו תותקן בקיר על מנת להקשות על פריצה, ניתן להסתירה בקלות והיא בעלת בריחים מסיביים ומנגנון הננעל באמצעות קומבינציה אלקטרונית ומפתח חירום.

איך בוחרים כספת למשרד

לאחר שרכשתם מעט ידע והבנתם שישנן לא מעט כספת למשרד, פנייה לחברת כספות וותיקה ומקצועית יכולה להשלים את התהליך. אנשי המקצוע, חלק מעבודתם הוא הבנת הצרכים השונים של כל לקוח ולקוח והתאמת הכספות השונות אל התכולות המיועדות. אם הרכוש שלכם מכיל בעיקר ניירת, תהיו זקוקים לכספת חסינה מאש על מנת שהכספת תוכל להגן לא רק בפני פריצות אלא גם בפני נזקים בלתי צפויים העלולים להשמיד את התכולה. אנשי המקצוע יסייעו לכם להבין מהי הכספת למשרד שיכולה לענות על מרב הקריטריונים שיעניקו לרכוש שלכם את ההגנה המלאה והטובה ביותר.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?