מה הן כספות משרדיות?

בשנים האחרונות כספות משרדיות הפכו לפריט הכרחי וחשוב בכל בית ומשרד, ובמיוחד כספות משרדיות והסיבות לכך מגוונות ויכולות לנבוע מכל צורך של אנשים לדוגמה:

  • אחסון ושמירה על חפצים ומסמכים חשובים
  • הסתרה של חפצים יקרי ערך כגון תכשיטים או זהב.
  • מניעת גישה של אנשים לחפצים מסוכנים כמו אקדחים או רובים וכ'ו.

מגוון כספות משרדיות גדול ומאפשר התאמה מושלמת לצרכים כך למשל לאחרונה חברות הביטוח הגדולות מחייבות אנשים בעלי הרבה נכסים או חפצים יקרי ערך במידה משמעותית להתקין כספות על מנת לאבטח את הפריטים הללו ולעמוד בדרישות הבטיחותיות. אבל למה הם עושים את זה? הם דורשים את ההתקנה של כספות משרדיות על מנת לא לקחת סיכון עם חפצים יקרים ונדירים. חברות הביטוח מדרגות את החפצים במעין דירוג סיכון שככל שהדירוג עולה כך האבטחה על החפץ צריכה להיות יותר גדולה.

הסוגים השונים של כספות משרדיות

יש כספות משרדיות של יצרנים שונים ומכך יוצא שגם סוגים שונים. כל כספות משרדיות היא שונה ולכל אחת תפקיד אחר. יכולים להיות הבדלים בצבע, בגודל, במשקל וגם במנגנון הנעילה. וכך יכול לצאת מצב שבו כספת קטנה וקלה יותר מאובטחת מכספת גדולה ומרשימה. כל הכספות משרדיות עוברות מבחני תקן שקובעים האם הן כשרות לשימוש או לא. במידה והן כשרות לשימוש זה עדיין לא אומר שהן יגנו על הדברים שלכם. אז איך נדע כיצד נגן על הדברים שלנו בצורה הטובה ביותר? עכשיו תקבלו כמה טיפים שיעזרו לכם להבטיח את ביטחון הפריטים שלכם. אך לפני כן, חשוב לבחון ולבדוק  את הכספות משרדיות בעצמנו או בעזרת איש מקצוע כי אין חוק המחייב על כספות משרדיות באיכות ספציפית בשביל להגן על דברים. במידה והכספת אינה איכותית ואינה מאובטחת כראוי במקרה של פריצה הדברים שלנו יכולים להיגנב. אז אלו הטיפים שיעזרו לכם להגן על הפריטים שלכם בצורה הטובה ביותר:

  • כספות משרדיות צריכות להיות מאובטחות כראוי עם מנגנון נעילה חזק.
  • כספות משרדיות צריכות להיות קבועות במקומן על ידי איש מקצוע בצורה טובה על מנת שלא יוכלו להיגנב על ידי גנבים ופורצים.
  • כספות משרדיות צריכות להיות ידידותיות למשתמש ולא קשות מדי לתפעול.

איזה מנגנון נבחר לכספות משרדיות?

כפי שאנחנו כבר יודעים לכספות משרדיות מנגנוני נעילה שונים ומגוונים, כל אחד מגן בצורה אחרת וברמת אבטחה אחרת. לכל מנגנון ישנם חסרונות וישנם יתרונות וצריך לדעת להבדיל בניהם. הסוגים המוכרים ביותר של מנגוני נעילה לכספות ביתיות הן נעילת מפתח הנועלת את הכספת בעזרת מנעול מיוחד הנפתח אך ורק בעזרת מפתח מסוים שנחשבת בעיניי רבים לנעילה האידיאלית ונעילת קומבינציה שמגנה על הכספת עם קוד של 4-6 ספרות שגם לא פחות טובה. למרות שעל הנייר מנגנוני נעילה אלה נחשבים לכמעט מושלמים גם להם יש חסרונות. החיסרון העיקרי בנעילה של מפתח הוא שמפתח הוא פריט פיזי והוא יכול להיאבד או להיגנב או אפילו לעיתים להיפגע ובמקרה כזה צריך להזמין פורץ כספות. בנוסף ישנו תמיד מפתח מאסטר יכול לפתוח כל מנעול מסוג זה וצריך לקחת זאת בחשבון. החיסרון העיקרי במנגנון של קומבינציה הוא שכיחת הקוד או ניחוש שלו על ידי פורצים. אף אחת מהשיטות אינה מושלמת ואתם צריכים להבין איזה שיטה יותר מתאימה לכם. כמובן שאפשר תמיד ואפילו מומלץ להיעזר בבעל מקצוע.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?