על איזה צורך עונה כספת ביתית

כספת בדרך כלל עונה על צורך עיקרי שהוא הגנה מפני פריצות וגנבות. לכספת ישנם עוד תפקידים חשובים ולכן מומלץ להתחשב בסוג התכולה וההגנה לה זקוקה. 

כספת ביתית עונה על המון צרכים שונים אך המכנה המשותף שכל הכספות אמורות להיות טובות מספיק על מנת לשמור על התכולות השונות המאוחסנות בה היא הגנתה מפני פריצה וכתוצאה מכך גנבה של התכולה היקרה הנמצאת בה. הסיבה שיש המון סוגים שונים של כספות היא שישנן המון תכולות שונות הזקוקות להגנה ולא רק מפני פריצות. על מנת להגן על כספת ביתית מפני אנשים זרים המנסים לשים את ידם על רכוש שאינו שלהם, תהיו זקוקים למנגנון נעילה איכותי ומשוכלל שלפתוח או לפרוץ אותו אם אינך איש מקצוע תהיה משימה בלתי אפשרית, אחרת מה זה שווה  שיש לנו כספת ביתית  אם אינה יכולה להגן על התכולה שלנו בכל מחיר ובפני סוגים שונים של פריצות. כספות אינן מגינות על תכולות מסוימות רק בפני פריצות אלא מסוגלות (לא כולן) לשמור על תכולה מסוימת ולהגן עליה מפני נזקים העלולים להשמיד את התכולות השונות. בשורות הבאות נבין מהם סוגי המנגנונים השונים ואילו כספות קיימות עבור תכולות ספציפיות.

כספת ביתית לצורך הגנה כוללת

כאשר רוכשים כספת ביתית, כמו שציינתי קודם לכן, היא אכן אמורה לאבטח את התכולה הנמצאת בתוכה מפני פריצות וגנבות. אך מה קורה במידה ופרצה שרפה במקום בו נמצאת הכספת ויש בתוכה המון מסמכים מסווגים שחייבים לשמור עליהם בכל מצב? ובכן, על כספת ביתית לעמוד ולשמור על התכולות השונות הנמצאות בתוכה גם מפני נזקים חמורים שעלולים לקרות כמו שרפה, הצפה או כל נזק אחר שאין לו קשר לניסיונות פריצה. בעולם הכספות יש תקנים מחמירים המעידים על יכולת העמידות של הכספות השונות בפני פריצות. כספת ביתית בתקן היא כספת שעברה סדרות של מבדקים ומבחנים בהם עברו ניסיונות פריצה על ידי כלים שונים ומדדו תוך כמה זמן באמצעות מקדחה לצורך העניין, פורץ שאינו מקצועי יצליח לפרוץ אותה. זו הייתה רק דוגמה אחת ודומה נוספת יכולה להיות שמדדו כמה זמן כספת מסוימת להגן על מסמכים בעת שרפה. לקחו בחשבון את הטמפרטורה בה נשרפים מסמכים והבינו תוך כמה זמן התכולה תושמד וכמה זמן להחזיק מעמד עד שננסה להציל את התוכן הפנימי שלה. ישנם תקנים שונים והמוכרים ביותר הם התקן האמריקני והתקן האירופי. התקנים הללו שונים באופן בו ערכו את המבדקים על הכספות השונות. בעוד התקן האמריקאי מבצע את הבדיקות על גבי הדפנות השונות של הכספות, התקן האירופי בודק את ניסיונות הפריצה השונים דווקא דרך הדלת הראשית של הכספת בה בדרך כלל נמצאים המנגנונים השונים והמלכודות.

כספת ביתית איכותית לשנים רבות

ישנם המון סוגים של מנגנונים שונים הננעלים באופנים שונים אם זה על ידי קוד סודי או מפתח. רק כספת ביתית בתקן יכולה להבטיח הגנה וודאית וכמובן שחשוב לדעת שככל שכספת היא איכותית יותר, כך היא מבצעת עבודת הגנה טובה וחזקה יותר. אם אתם כבר רוכשים כספת שתרצו להשתמש בה שנים רבות, כדאי שתשקיעו באיכותה.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?