כספת ביתית

מה תעניק לכם כספת ביתית

רכישת כספת ביתית יכולה בראש ובראשונה להעניק לכם שקט נפשי וביטחון מלא שרכושכם יקר הערך יהיה בטוח בכל עת בין אם אתם בבית או לא. רכישת כספת ביתית בשנים האחרונות נהייתה עניין דיי פופולרי כי אנשים הבינו שפריצות לבתים או משרדים זה לא עניין שעומד להיגמר ומדוע להסתכן ולקחת סיכון מיותר אם פשוט אפשר לדאוג לתכולה ולאבטח אותה כראוי בתוך כספת ביתית איכותית. מהי אם כך כספת איכותית אסביר בשורות הבאות. אנשים מחזיקים בבית כל מיני סוגים שונים של תכולות הזקוקות להגנה מפני אנשים שאינם רשאים להניח את ידם על התכולות השונות. הרכוש המדובר לא בהכרח חייב להיות תכשיטים או סכומי כסף רבים. אנשים לעתים זקוקים לכספות ביתיות על מנת למגן את הנשק האישי שלהם או כל מיני מסמכים חשובים הזקוקים להגנה כגון צוואות, אגרות חוב, פנקסי צ'קים וכולי. לשם כך קיימים סוגים שונים המתאימים אל תכולות שונות וכמובן ישנן כספות ברמות מיגון שונות.

סוגים שונים של כספות ביתיות

כאשר מדברים על כספת ביתית, חשוב מאוד שתדע לעשות דברים ספציפיים ותהיה בעלת מאפיינים המתאימים אל התכולה עליה אמורה להגן בכל עת. הכוונה היא לצורך העניין למאפיין של עמידות בפני אש. כאשר רוכשים כספת ביתית, כמובן שהיא צריכה להיות איכותית מספיק ולעמוד בפני ניסיונות פריצה שונים אך גם צריכה לדעת להגן על תכולתה הפנימית מפני נזקים בלתי צפויים כמו שרפה או הצפה. כספות חסינות אש קיימות בסוגים ועמידויות שונות. מטרתן להגן על התכולה כמה שיותר זמן על מנת שניתן יהיה להצילה. ישנן כספות עם עמידות בפני אש למשך כחצי שעה וכאלו שיכולות להחזיק מעמד כשעתיים כאשר פורצת שרפה. בסופו של דבר את איכות הכספת אתם תוכלו לבחור לפי העקרונות החשובים לכם ביותר. כאשר מדברים על ניסיונות פריצה שונים הכוונה היא לשימוש בכלים שונים על מנת לפרוץ את הכספת. לעתים פורצים מנסים לפרוץ את הכספת בעזרת מקדחה ולעתים בעזרת מכשיר המבער שמטרתו כנראה לשרוף את מנגנון הנעילה. ישנן כספות בתקן שמיוצרות במיוחד על מנת למנוע מהפורצים השונים להצליח במשימתם עם הכלים הללו. כספות בתקן הן כספות שעברו מבדקים ומבחנים יסודיים ורמת עמידותם היא קבועה וודאית. לכן, כאשר רוכשים כספת, עמידות מפני מזיקים ופריצות הוא מאפיין חשוב ביותר. מאפיינים נוספים הם גודל וכובד הכספת. כספות כבדות בעצם מקשות על גנבתן מהמקום אך אינן מצביעות בשום צורה על יכול מיגון הכספת לכן שימו לב למאפיין זה. ישנן כספות שיכולות לענות באמת על כל הצרכים של התכולה שלכם, רק צריך להבין שלא כל כספת תעשה את אותה עבודת הגנה.

היכן רוכשים כספת איכותית

כספת ביתית איכותית מומלץ מאוד לרכוש מחברה העוסקת רק בענף הכספות. רק חברה מקצועית תוכל להעניק לכם את הייעוץ הנכון והמדויק לגבי הכספת הנכונה. אם השקעתם בתכולה שלכם, כדאי מאוד שתשקיעו גם במוצר שיגן עליה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?