תיקון כספות

האם כספת ניתנת לתיקון

כספות מיוצרות ונמכרות ברמות מיגון משתנות ובסוגים רבים שיכולים לסייע להגנת רכוש יקר ערך ותכולות העשויות מחומרים שונים. כספות הנמכרות ברשתות גדולות למיניהן המציעות מגוון רחב של מוצרים המסייעים לתעשיות רבות, לעתים מציעות למכירה גם כספות. כספות אלו נמכרות יחד עם מוצרים שונים ולכן אין וודאות ברמת המיגון של הכספת. הכספות היחידות שמציינות את יכולות המיגון הספציפיות שלהן אלה כספות בתקן. כספות בתקנים שונים עברו סדרות של בדיקות ומבחנים שקבעו את עמידות הכספת בפני נזקים וניסיונות פריצה בצורות כאלה ואחרות. כל אחד טרם מגיע למעמד רכישת הכספת, יכול ואפילו כדאי לו לבדוק את המאפיינים השונים שלה ולהבין אם ישנה התאמה בין הכספת אל הרכוש אותו הוא רוצה לאבטח. כספות, איכותיות ומשוכללות ככל שתהיינה, עלולות להתקלקל ולהזדקק לתיקון אם לא תקבלנה את הטיפול הראוי. כספות, כמו כל מכשיר אחר עלולות להתקלקל או "לעשות בעיות" אם תרצו בעקבות סיבות שונות. בשורות האות אפרט על מקרים העלולים לפגוע בכספת וכמובן מהו שירות התיקונים המתאים.

מתי כספת זקוקה לתיקון

ובכן, כספות על סוגיהן השונים אכן יכולות לעבור תהליך של תיקון אותו יקבע איש המקצוע הנכון. ישנן כספות שהוא יצליח לתקן וכאלה שאולי עבר זמנן או שבלתי אפשרי להחזירן לפעולה או לפחות לפעולה יעילה. הנה כמה מצבים שיצריכו תיקון כספות:

  • תחזוקה: כספת איכותית וטובה תהיה זקוקה לתחזוקה. תחזוקת הכספת היא אינה תהליך יומיומי אלא חד שנתי. על מנת שהכספת תצליח לסייע לנו במשך שנים, אחת לשנה מומלץ לבדוק אותה, האם היא צריכה שימון, האם המנגנונים פועלים כראוי והאם צריך לחזק את הברגים שלה. כספת שלא תעבור תחזוקה עלולה לסרב לתפקד כראוי מה שיצריך את תיקונה.
  • ניסיון פריצה: ניסיונות פריצה פעמים רבות מתבצעים באמצעות כלי עבודה ומכשירים שאינם מיועדים לפריצת כספות מקצועית. ישנן כספות שיעמדו בניסיון הפריצה אך אין זה אומר שהפורצים לא יזיקו לה. יכול להיות שינסו לפתוח אותה בכל מיני אמצעים שונים, ישברו או יפילו אותה, דבר שעלול לשבש את מנגנון הנעילה שלה, לפגוע בבריחים או בדפנות השונות.
  • מנגנונים משובשים: לעתים מנגנונים אלקטרוניים וחשמליים יוצאים מכלל פעולה ללא קשר לתהליך תחזוקה שוטפת. במקרה הנ"ל איש המקצוע יגיע על מנת לתקן את המנגנון ולהחזירו לפעולה בזמן הקצר ביותר.

שרות תיקון כספות מקצועי

אחד הדברים החשובים ביותר כאשר כספת מתקלקלת היא הזמנת בעל המקצוע הנכון. חברות המתמחות בענף הכספות מציעות שרות תיקון כספות כחלק ממכלול השרותים אותם היא מעניקה. שרותים אלו יכללו כמובן מכירת כספות שונות, פריצת כספות מקצועית, התקנה, תחזוקה ותיקון. אנשי המקצוע הרשאים לטפל בכספות הם אנשים עם תעודות הסמכה המציינות את יכולותיהם השונות לטיפול בכל סוגי הכספות. ראשית, מומלץ מאוד לדאוג לתחזוקת הכספת. שנית, אם הכספת אכן זקוקה לתיקון, הזמינו בעל מקצוע מוסמך בלבד.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?