כספות כבדות

איך נבחר כספת

בענף הכספות ישנם המון סוגים שונים של כספות המתאימות להגנה עבור כל מיני תכולות שונות. על מנת לבחור כספת נכונה בין אם עבור שימוש משרדי, עסקי או ביתי, ישנם קריטריונים חשובים שצריך לתת עליהם את הדעת, בייחוד אם אינכם מבינים בענף הכספות הרחב. רכישת כספת ללא ידע מקדים יכולה להיות הוצאה יקרה ומבוזבזת כיוון שלא בטוח שההתאמה בין הרכוש לכספת נעשתה כראוי. ישנן כספות מסיביות מאוד המתאימות לכל מיני יישומים ומקומות הזקוקים להגנה ספציפית. ישנן כספות קטנות, כספות גדולות, כספות איכותיות ומשוכללות וגם כספות ניידות. אז קודם כל, בשורות הבאות אפרט על מאפיינים בסיסיים שיכולים לסייע בבחירת הכספת וכאשר תגיעו אל מעמד הרכישה הכל יהיה יותר ברור ותדעו לאיזה כיוון אתם פונים. ברור שעל מנת לבצע את הבחירה הנכונה, כדאי מאוד להתייעץ עם בעל מקצוע ולהעניק לו כמה שיותר פרטים לגבי התכולה, המיקום ועוד.

כספות לתכולות שונות

ישנן כספות שונות כמו שציינתי קודם לכן וכאמור עבור תכולות ספציפיות. בדרך כלל המטרה העיקרית של כספות שונות היא להגן על התכולה הפנימית מפני פריצות וגנבות מסוגים שונים אך כספות מסוימות מסוגלות להגן על תכולות שונות גם בפני כל מיני נזקים שעלולים לפגוע ברכוש. ישנן כספות חסינות אש מסוגים שונים שיכולות להגן על מסמכים או כל סוג אחר של ניירת כאשר פורצת שרפה. זמן ההגנה של כספת חסינת אש הוא שונה בהתאם לכל כספת, יש כאלה שיכולות להגן על התכולה למשך כחצי שעה וכספות שמסוגלות להרבה יותר. כיוון שתכולות שונות נשרפות בטמפרטורות שונות, ישנן כספות אש התואמות לתכולות מסוימות. קיימות כספות המגנות על כלי נשק, תרופות, תכשיטים ועוד המון מוצרים אחרים יקרים או שזקוקים להגנה מלאה. בעולם הכספות קיימות גם כספות כבדות שהיתרון הגדול ביותר שלהן הוא המסה שלהן. כאשר כספת היא מסיבית מאוד, לעקור אותה ממקומה, לשאת אותה ליעד אחר ושם לנסות לפרוץ אותה תהיה משימה בלתי אפשרית ולכן תתאים בהמון מקרים. חשוב לציין שכובד כספת הוא אכן יתרון ומאפיין מצוין שיתאים לכל מיני ארגונים או מוסדות אך בשום צורה אין עובדה זו מעידה על יכולות המיגון השונות של הכספות ולכן צריך לקחת בחשבון את כל שאר המאפיינים.

רכישת מוצר איכותי

כל מוצר או אובייקט שרוכשים, תמיד יהיה כדאי לקנות ממקום המתמצא באופן מוחלט בתחום. וגם במקרה הזה, כאשר תרצו לרכוש כספת שתוכל להעניק הגנה מקסימלית לתכולה היקרה שלכם אין זה משנה אם זה במשרד או בבית לכן פנייה לחברה וותיקה ומקצועית היא החלטה נבונה. כספות אם הן איכותיות הן לא מוצר זול ואם כבר משקיעים במוצר, רצוי וכדאי שהוא יהיה הטוב והמוצלח ביותר. חברה מקצועית תייעץ ותכוון אתכם לגבי הגודל, המיקום, המנגנונים השונים וכמובן סוג הכספת שתהיה היעילה ביותר עבור הרכוש היקר שלכם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?