כספות כבדות

כספת כבדה ומאפייניה

כספות כבדות הן סוג אחד מתוך סוגים רבים ושונים של כספות. בעולם הכספות ישנם סוגים שמתאימים להגנה של תכולות מסוימות כמו ניירת, מדיה מגנטית, תכשיטים ועוד סוגים נוספים. כספות כבדות בדרך כלל מאוד יעילות עבור מוסדות וגופים גדולים כמו משרד הביטחון וחברות אבטחה, משטרת ישראל, בנקים, בתי מרקחת ועוד. אם אתם מעוניינים לרכוש כספת חדשה ואין לכם ידע בענף מה שאומר שאינכם יודעים האם כספת כבדה יכולה להועיל לכם. השורות הבאות יסבירו על סוגים שונים של כספות כבדות, מה מאפיין אותן ומה היתרונות של כספות כל כך מסיביות. כאשר בוחרים כספת, חשוב לבצע בדיקה של המאפיינים שלה על מנת שהכספת אכן תתאים לתכולה ותבצע עבודת הגנה טובה. לא מעט כספות נמכרות ברשתות שונות יחד עם מוצרים אחרים לחלוטין והן לא ברמה מקצועית טובה. כספות הנמכרות במקומות שאינם מתמחים בכספות אולי יציעו אותן במחירים אטרקטיביים אל הן לא תבטחנה בשום אופן על רמת מיגון ודאית. מוצר זול בסופו של דבר, הוא מוצר יקר.

סוגים של כספות כבדות

כספות כבדות מגיעות במשקלים שונים וכמובן בגדלים שונים. חשוב מאוד להבין ולזכור שמשקל הכספת אינו מצביע על יכולות המיגון שלה ולכן, צריך להבין מהן. הנה כמה דוגמאות לסוגים שונים:

  • כספות כבדות קטנות: כספות אלו בדרך כלל תהיינה יעילות במיוחד עבור משרדים מסוימים. כספות אלה משמשות להגנה של מסמכים חשובים שיכולים לכלול חוזים, תעודות ואף כסף מזומן רב. משקלה הרב של הכספת ימנע מפורצים את ניסיונות עקירתה ממקומה.
  • כספות כבדות גדולות: גם כספות כאלו מצוינות עבור שימושים משרדיים. בכספות כאלו ניתן למגן כמויות גדולות יותר של מסמכים חשובים, כסף מזומן, קלסרים ועוד אביזרים שונים בעלי ערך הקשורים אל המשרד. גם במקרה הנ"ל משקל הכספת ימנע את עקירתה ממקומה.
  • כספות כבדות חסינות אש: כספות מהסוג הזה בדרך כלל תהיינה כבדות כיוון שהן מיוצרות מחומרים מסוימים נוגדי בערה וחומרים נוספים שאמורים לייצר הגנה טובה לתכולה במידה ופורצת שרפה . כספות אלו בדרך כלל בעלות נפח גדול וניתן להכניס אליהן תכולה רבה העשויה מניירת. כספת חסינת אש יודעת להגן על התכולה הפנימית לפרק זמן ידוע מראש. עובדה זו מאפשרת לכספת לשמור על התכולה וכך בעצם ניתן להצילה.

היכן רוכשים כספת כבדה

כספות כבדות מוצעות למכירה בחברות שונות. אני אציין זאת שוב על מנת שתזכרו. כספת בעלת מסה כבדה אינה מציינת את יכולות המיגון שלה כלומר, לא בטוח שהכספת היא בעלת מנגנונים יעילים ובטוחים מספיק עבור תכולות מסוימות. בחירת כספת כבדה או כמו שמומלץ לעשות טרם רכישת כל סוג של כספת היא בדיקת המאפיינים ולוודא שהם הטובים ביותר עבור התכולה או הרכוש הספציפי שלכם. ישנם לא מעט סוגי מנגנונים כאשר לעתים בכספות מסוימות מתקינים יותר ממנגנון אחד על מנת להקשות עוד יותר על ניסיונות פריצה שונים. פנו אל איש מקצוע מומחה כך, הבחירה תהיה מצוינת באופן וודאי.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?