כספות ביתיות

כספות מתאימות לכל בית ועסק

כספות על סוגיהן השונים התחילו בשנים האחרונות לתפוס תאוצה במקומות רבים ובפרט בבתי עסק, משרדים ובבתים פרטיים. ישנם המון גלי פריצות ואנשים רבים חוו סיטואציות לא נעימות בהן רכוש בעל ערך כלכלי או רגשי נגנב מהם. אפשר למנוע ניסיונות פריצה להעניק ולסוגי רכוש שונים הגנה מצוינת שתקשה על הפורצים כאשר ינסו לפרוץ כספות שונות ולבסוף יתייאשו. אם גם ברשותכם ישנו רכוש בעל חשיבות גבוהה ואתם מעוניינים להימנע מסיטואציות עתידיות לא נעימות ולוודא שרכושכם מוגן בכל עת, ישנן כספות לשימוש משרדי וביתי שתוכלנה להעניק מיגון וודאי ואיכותי. כספות לשימוש ביתי וכספות לשימוש משרדי ניתנות להתאמה אישית משתנה בין צורך פרטי או עסקי. לכספות ישנן יכולות מיגון משתנות שמתאימות להגנה ספציפית על חומרים מסוימים. לעתים נראה כספות בכל מיני רשתות המציעות מוצרים שונים למכירה וביניהם גם כספות. כספות כאלה מציעות אולי מחיר שנראה לעין אטרקטיבי אך בסופו של דבר, הכספת לא תבטיח הגנה וודאית ולגנבים ופורצים לא יהיה קשה לפרוץ אותה. אם כבר רוכשים כספת, כדאי מאוד שהיא תהיה איכותית ומותאמת אל הרכוש הספציפי שלכם.

סוגים שונים של כספות ביתיות ומשרדיות

עולם הכספות מציע סוגים רבים ושונים של כספות ביתיות ומשרדיות שלכל אחת מהן מאפיינים אחרים. על מנת לבחור את הכספת היעילה והמתאימה ביותר להגנת רכוש יקר ערך, מומלץ להכיר את הסוגים השונים:

  • כספות קטנות: כספות קטנות ניתן לרכוש בגדלים משתנים אך הן מיועדות להתקנה כאשר הן מעוגנות לקיר ואף מבוטנות לקיר עצמו. כספת מבוטנת היא כספת המותקנת בתוך הקיר עצמו. עובי של קיר בטון הוא 20 ס"מ כך שהמקום בכספת מוגבל. כספת כזו יכולה להתאים למיגון תעודות, מסמכים, תכשיטים ואף כסף מזומן.
  • כספות גדולות: כספות גדולות כמובן שניתן ואף רצוי לעגן גם כן לרצפה או לקיר. עיגון הכספות השונות מקשה על גנבת הכספת וכמובן שעל הפריצה. כספות גדולות מאפשרות מיגון של כמות גדולה יותר של רכוש.
  • כספות בתקן: כספות בתקן הן כספות עברו מבדקים שקבעו את יכולות המיגון המדויקות שלהן. ישנן כספות בתקן עמידות בפני אש, כספות העמידות בפני פריצה עם מקדחה, בפני פיצוץ ועוד. התקנים מחמירים ומגנים גם מפני ניסיונות פריצה וגם מפני נזקים בלתי צפויים. בדקו את התקן הנכון עבורכם.
  • כספות כבדות: כספות כבדות, היתרון הגדול ביותר שלהן הוא משקלן. מסה גבוהה מונעת את האפשרות של גנבת הכספת. חשוב לזכור שמשקל של כספת אינו מצביע על יכולות המיגון שלה ולכן גם אותן צריכים לקחת בחשבון.

מה לבית ומה למשרד?

את כל סוגי הכספות אותן ציינתי למעלה ניתן למצוא גם עבור שימוש משרדי וגם עבור צורך ביתי. פנו לחברה מקצועית בענף הכספות והיא תייעץ לכם בבחירת הכספת המתאימה ביותר להגנת הרכוש שלכם. בחרו את הכספת שלכם בקפידה, בדקו שגודל הכספת מספיק, שהתקן הוא נכון ותוכלו לישון בשקט.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?