כספות חסינות אש

מי זקוק לכספת חסינת אש

כספות חסינות אש הן כספות השייכות לקבוצה מסוימת שנקראות כספות בתקן. כספות שקיבלו תקן הן כספות שעברו סדרות של מבחנים ובדיקות יסודיות שקבעו מהי עמידות הכספת בפני כל מיני גורמים שונים העלולים לקרות לה כגון פריצות מסוגים שונים ונזקים כמו שרפות, נפילות, הצפות ועוד. במהלך המבדקים, אנשי המקצוע מנסים לפרוץ סוגי כספות שונות באמצעות כל מיני כלים ומכשירים שונים על מנת לדמות פריצות על ידי פורצים וגנבים. הכספות יעברו ניסיונות פריצה באמצעות מקדחות, מבערים ועוד סוגים שונים של כלים שבדרך כלל מנסים באמצעותם לחבל ולפתוח כספות. גם במקרה של כספות חסינות אש, הכספות עוברות מבדקים הבוחנים עד כמה זמן הכספת תהיה מסוגלת לעמוד בפני האש ולהגן על התכולות השונות. כספות חסינות אש מגיעות במגוון שונה של תקנים שכל אחד מהם מציין את יכולותיה השונות של כל כספת וכספת. הסיבה שישנן כספות חסינות אש היא על מנת שמכשיר הכספת יוכל להגן על תכולות לא רק בפני פריצות אלא גם בפני עוד נזקים שיכולים להיגרם לכספת ולהשמיד תכולה בעלת חשיבות רבה.

איך פועלת כספת חסינה מאש

כספות חסינות אש מיוצרות בסוגים שונים על מנת להגן על תכולות שונות. לצורך העניין, כספת חסינת אש שאמורה להגן על ניירת, עמידה בפני אש לזמן ממושך יותר מאשר כספת חסינת אש המגנה על סוגים שונים של מדיה מגנטית. מדיה מגנטית יכולה לכלול סוגים שונים של כוננים ניידים, דיסקים המכילים מידע ומכשירים אלקטרונים נוספים. חשוב מאוד לשים לב שתקן החסינות בפני אש תואם את התכולה הנמצאת בכספת. חומרים שונים נשרפים בטמפרטורות שונות לכן זקוקים לרמת מיגון שונה. ניירת נשרפת בטמפרטורה של 170 מעלות צלזיוס לכן על מנת להגן על התכולה כראוי, כספות כאלו צריכות להיות עמידות בטמפרטורה שלא תעלה על 150 מעלות על מנת שמסמכים או כל ניירת מסוג אחר תישאר שלמה. מדיה מגנטית לעומת זאת נשרפת בטמפרטורה של 50 שמעלות לכן כספת חסינת אש עבור תכולה מהסוג הזה חייבת לעמוד בטמפרטורת בערה שלא תעלה על 40 מעלות. ישנן כספות חסינות אש שמסוגלות להגן על תכולות לזמן קצר כלומר עד לכ-30 דקות ויש כאלה המסוגלות להגן על תכולות עד לכשעתיים, הכל תלוי במאפייני התקן של כספת ספציפית. בנוסף לתקן המציין חסינות בפני אש, מומלץ לשים לב ולקחת גם בחשבון את שאר המאפיינים החשובים וההופכים כספת לאיכותית. לפני שרוכשים כספת חדשה כדאי להבין את הגודל הדרוש, האם אתם זקוקים לכספת מסיבית, איזה מנגנון או מנגנוני נעילה הם המתאימים והנוחים ביותר עבורכם ואולי היכן תרצו להציב אותה.

רכישה נכונה ואיכותית

על מנת לוודא שאתם אכן רוכשים את הכספת הנכונה והמתאימה ביותר לצרכים שלכם, תמיד כדאי לפנות אל חברה מומחית בענף הכספות ולקבל את הייעוץ הנכון. רכישה איכותית תמיד מומלץ לבצע מחברה וותיקה הנמצאת בענף לא מעט זמן שתציע לכם מוצר איכותי שיחזיק שנים רבות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?