תיקון כספות

האם כדאי להסתיר כספת

הסתרת הכספת היא אחד הדברים אותם נוכל לקחת בחשבון טרם נצא לרכוש כספת חדשה. על מנת להסתיר כספות שונות הן צריכות להיות בגודל מסוים המתאים להתקנתן והסתרתן. מן הסתם, כספות גדולות הנמצאות בבנקים לא ממש אפשר להסתיר ולכן הן יהיו בעלות מנגנונים סופר משוכללים ובנויות מחומרים חזקים מאוד כמו בטון, פלדה ועוד. כספות גדולות מאוד בעצם נקראות חדרי כספות והן ממוגנות על ידי קירות הבנויים במיוחד על מנת למנוע חדירות ופריצות שונות. יותר הגיוני להסתיר כספות לא גדולות כמו כספות ביתיות, כספות משרדיות וכספות שניתן לייצר עבורן מקום מסתור. השאלה הנשאלת היא מדוע כדאי להסתיר את הכספת והאם זה יעיל בכלל. כספות ניתן להסתיר בכל מיני מקומות ברחבי הבית או המשרד. ישנן כספות עבורן מייצרים פתחים שונים בקיר והן מוסתרות על ידי חפצים התלויים על הקיר. ישנן כספות שניתן להתקין בארונות, מתחת לשולחנות ובעוד מקומות סודיים ייחודיים.

יתרונות וחסרונות

האמת היא שהיתרון היחיד שאנחנו אמורים לקבל על ידי הסתרת הכספת שלנו הוא עיכוב בתהליך הפריצה. להסתרת הכספת ישנן הרבה יותר חסרונות. הסתרת כספות אינה מבטיחה את יכולות המיגון השונות של הכספת ופורצים מקצועיים, בדרך כלל יודעים כיצד והיכן צריך לחפש. ישנם דברים שצריך לקחת בחשבון הרבה לפני שחושבים על הסתרת הכספת. ישנן כספות כל כך איכותיות שבכלל לא תצטרכו להחביא אותן. והנה מה שמומלץ לקחת בחשבון:

  • יכולות מיגון – לכספות ישנן יכולות מיגון שונות הנקבעות על ידי תקנים שונים. כספות בתקן הן היחידות שיכולות להבטיח רמת מיגון ספציפית.
  • מנגנון יעיל ואיכותי – ישנם כל מיני סוגים שונים של מנגנונים הנועלים את הכספות השונות. ישנם מנגנונים מכניים, מנגנונים ביומטריים, מנגנונים הננעלים באמצעות מפתח שיניים ועוד. הכי חשוב הוא שהמנגנון יהיה איכותי. ישנן כספות בעלות יותר ממנגנון נעילה אחד ועובדה זו מעלה את רמת האבטחה של הכספת.
  • גודל – כספות מגיעות בהמון גדלים שונים. עליכם למדוד את הגודל לו תהיו זקוקים עבור הרכוש שלכם. קחו בחשבון האם אתם זקוקים למקום נוסף עבור תכולה עתידית או לא. הכנסת תכולה שתחרוג מעומקה של הכספת עלולה לפגוע במנגנונים השונים ולשבש אותה.
  • משקל – מאפיין המשקל של הכספות השונות הוא בעל חשיבות רבה. כובד הכספת יכול לעכב ואף להבטיח שאת הכספת לא יצליחו לגנוב עקב משקלה הגבוה. מאוד חשוב לציין שהעובדה שכספת היא מסיבית, אינה מצביעה על יכולות המיגון השונות שלה.

איפה קונים כספת

כספות אפשר למצוא במקומות רבים אך כדאי לשים לב שרוכשים כספת איכותית. ישנן כספות הנמכרות בחנויות שבנוסף לכספות מציעות מוצרים שאינם קשורים בהכרח לענף. לכן, רכישת כספת כדאי לעשות רק אצל חברת כספות וותיקה ומנוסה המציעה מגוון רחב ושונה של כספות המיועד להגנת חומרים מסוימים. חברת "בריח כספות" מציעה בנוסף למגוון רחב של כספות גם שירותים נוספים. החברה נחשבת אחת המקצועיות והוותיקות ביותר בארץ.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?