כספות ביתיות

כיצד בוחרים כספת ייעודית למשרד

על מנת לבחור כספת משרדית איכותית, חשוב להבין מהם המאפיינים השונים של כספות משרדיות. אין זה משנה באיזה משרד אתם עובדים, ישנם מספיק סוגים של כספות שיכולות להתאים לכל אחד ותחומו. כספת, מטרתה הראשונית על פי דעת הרוב היא להגן על רכוש יקר ערך ובעל חשיבות רבה הנמצא בחלל המשרד ומוכרח לקבל את ההגנה המרבית מפני ניסיונות פריצה וגנבה. ישנן כל מיני חנויות וחברות המציעות סוגים שונים של כספות למכירה. על מנת לבחור את הטובה והנכונה ביותר, ההמלצה היא לפנות אל חברה העוסקת בענף הכספות ובעלת וותק וניסיון. כספת איכותית יכולה להיות השקעה חד פעמית שתספיק ותסייע לכם למשך שנים רבות אם תעשה באופן הנכון. רכישה שאינה נכונה עלולה לעלות גם בהוצאה מיותרת וכמובן בהגנה שאינה מתאימה אל הרכוש שלכם. כתוצאה מבחירה שגויה, תסתכנו בהפסד נוסף עקב ניסיון פריצה שעלול להצליח. בשורות הבאות נתמקד בקריטריונים אותם חשוב לקחת בחשבון על מנת לבצע את הרכישה המתאימה ביותר למשרד שלכם.

קריטריונים לבחירה נכונה

כספת משרדית יכולה ומסוגלת לייצר הגנה איכותית ויעילה לסוגי תכולות שונות במידה ונבחרות כראוי ולאחר בדיקה של מאפיינים חשובים. להלן כמה נקודות חשובות:

  • גודל – גודל הכספת המשרדית הוא אחד המאפיינים החשובים ביותר. עליכם להעריך כמה רכוש תרצו לאחסן בתוך הכספת כך שלא תמצאו את עצמכם עם רכוש יקר מחוץ לכספת. אם אתם זקוקים למקום עתידי, קחו זאת גם כן בחשבון.
  • תכולה – עליכם להבין ממה עשויה התכולה אותה אתם הולכים למגן. יכול להיות שאתם זקוקים לכספת שתגן על מסמכים חשובים הקשורים ללקוחות או לחברה או אולי לכספת שתגן על סוגים שונים של מדיה מגנטית. בחירת הכספת והמנגנונים הנכונים מוכרח להיעשות בהתאמה לתכולה הזקוקה למיגון.
  • איכות – תשאלו את עצמכם לאיזו רמת מיגון אתם זקוקים ובהתאם בחרו את מנגנוני הנעילה. ישנן כספות(כספות בתקן) המבטיחות יכולות מיגון מעולות בפני סוגי פריצות ונזקים שונים.
  • נוחות – קחו בחשבון גם את מיקום הכספת. האם אתם מעוניינים להסתירה או האם להסתרתה אין ממש חשיבות כיוון שהכספת איכותית וחזקה במיוחד. בחרו מקום שיתאים לגודל הכספת המשרדית שבחרתם וכמובן את המקום הנוח ביותר עבורכם לתפעול.

מחיר הכספת

כספות משרדיות ניתן למצוא במנעד רחב מאוד של מחירים. ישנן כספות פשוטות שניתן להשיג בכל מיני חנויות המציעות מגוון רחב של מוצרים שונים שאינם קשורים לענף הכספות. לכספות אלו אולי יהיה מחיר אטרקטיבי אך הן מגיעות ללא יכולות מיגון מוכחות ובדרך כלל אינן מגינות כלל על תכולות שונות מפני שניתן לפרוץ אותן בקלות יתרה. כספות איכותיות בעלות יכולות מיגון וודאיות ומוכחות הן לא מוצר זול אך כספת איכותית מחזיקה שנים רבות במידה ושומרים עליה כראוי כך שלטווח הארוך ההשקעה הכלכלית תשתלם. זכרו, ככל שכספת היא איכותית יותר, כך רמת ההגנה של תהיה גבוהה יותר. בחרו בקפידה את הכספת המשרדית שלכם.

 

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?