דלת מסיבית של חדר כספת

חזקו את הפרטיות שלכם עם כספות ביתיות

בשנים האחרונות ללא ספק מבינים כולם כי הדרך הטובה ביותר לשמור על הדברים שלנו היא על ידי שמירתם הכי קרוב אלינו, קל וחומר כאשר מדובר על תכשיטים, כסף או זהב. אם בעבר היחסית לא רחוק היה נהוג להפקיד את חפצי הערך בבנק בתוך חדר כספות שללא ספר נחשב למקום בטוח הרי שהסרבול הרב הכרוך בהגעה אל הסניף תוך היצמדות לחלון הזמנים המוקצב על ידי הבנק ושעות פתיחה שלא תמיד מתאימות לנו הביא את הצרכנים לחיפוש אחר פתרון יעיל ונגיש יותר. התפתחות הטכנולוגיה והוזלה של חומרי גלם הביאו לפריצה משמעותית ברכישת כספות ביתיות.

כספות ביתיות בכל בית

אם בעבר בעלי כספות נחשבו לאנשים עמידים / עשירים הרי שכיום כמעט בכל בית יש כספת ביתית ולאו דווקא כי יש חפצי ערך להסתרה או שמירה, כספות ביתיות נותנות מענה מושלם למגוון צרכים, החל מהבנאלי שביניהם כמובן שמירה על חפצי ערך או כספים ועד לשמירה על ניירת חשובה, כלי נשק, דרכונים, מצלמות ועוד. למעשה כל דבר שהוא בעל ערך כספי או רגשי לבעליו מומלץ שיהיה מוגן תחת מנעול ובריח. לא אחת אנחנו רוצים לנוע גישה אל ניירת או חפצים מפני בני הבית האחרים לדוגמה ניירת חשובה או אקדח שלא נרצה שיגיע לידיים לא מורשות, נוכל לעשות זאת בקלות על ידי התקנת כספות ביתיות ואחסון הדברים שלנו בתוכם. מכיוון שיש שימושים רבים וצרכים שונים כך גם יש מגוון סוגי כספות. לכל סוג של כספת יש ייעוד שונה ובכן אנו יכולים להיות בטוחים כי אנו באמת שומרים על היקר לנו. כך למשל כספות ביתיות ייעודיות לשמירה על ניירת תהיינה חסינות אש ואילו כספות ביתיות שאמורות להיות מוגנות יותר נגד פריצה יהיו בתקן מחמיר. החשוב הוא לבחור את הכספת שתתאים גם מבחינת הגודל וגם מבחינת העמידות שלה לצרכים שלנו.

התקנת כספות חשובה יותר מהכספת – האומנם?

ללא ספק בעת בחירת כספות ביתיות חשוב שהן תשרת אותנו כראוי ובהתאם לצרכים שלנו אולם יחד עם זאת חשוב לדעת כי כספות ביתיות חזקות ככל שיהיו ומוגנות במיטב ההגנות לא יועילו כל עוד לא נבצע התקנה ראויה ונכונה. השאלה היא מה היא התקנה נכונה ומי קבע שאכן היא תמנע את הפריצה? ובכן ראשית חשוב לציין ולומר כי כספות ביתיות ואפילו כספות מקצועיות יותר בתקן ניתנות לפריצה ההבדל הוא בזמן שייקח לפורץ לפתוח את הכספת, בכספות הפשוטות יותר זה ייקח מהר יותר ואילו בכספות המקצועיות יותר זה ייקח פחות זמן, אבל ללא ספק הכספת ניתנת לפריצה. חלק חשוב בהגנה על חפצי הערך שלנו מעבר לבחירת כספות ביתיות איכותיות ככל שיהיו הוא נושא העיגון והקיבוע שלהן. ככל שנקפיד על עיגון טוב יותר כך מובטח לנו שהגנב יתעכב יותר במהלך הפריצה. הרעיון מאחורי זה הוא שהגנבים בדרך כלל לא רוצים להתעסק עם פריצת הכספת אלא ינסו לעקור אותה ולברוח. אולם אם נקפיד על עיגון טוב וחזק הגנב ינסה לעקור את הכספת, יראה שהוא לא יכול ואז ינסה לפרוץ אותה או שיוותר. בכל מקרה ככל שהוא יתעכב כך גודל הסיכוי שהוא יתפס.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?