שדרוג כספות

מתי נזדקק לכספת משרדית?

רכישת כספות משרדיות בשנים האחרונות התחילה להיות טרנדית. הרבה בעלי עסקים שונים מחזיקים כספת בחלל העסק או המשרד. ישנן כל מיני סוגים שונים של תכולות הזקוקות להגנה מתמשכת ובלתי אפשרי לקחת את התכולה הביתה או לשאת אותה עליכם כל פעם שאתם עוזבים את המשרד. כספות משרדיות, מטרתן להגן על סוגים שונים של תכולות בעלות ערך שצריכות להישאר במשרד כי הן חלק מהעבודה היומיומית. בנוסף,יכול להיות שיום העבודה נגמר וברשותכם סכום כסף של כל היום והבנק כבר נסגר. לא כל כך נעים להסתובב עם סכום כסף גדול שכן יכול לקרות לו משהו ולכן עדיף להשאיר אותו במשרד עד ליום למחרת שתוכלו לגשת לבנק ולהפקידו. מטרתה של הכספת היא קודם כל למנוע פריצה וגנבה של הרכוש יקר הערך הנמצא בפנים.

כספות משרדיות מסוגים שונים

אם אתם זקוקים להגנה על רכוש שנשאר במשרד או בעסק הפרטי שלכם על בסיס יומי, חשוב שתדעו בדיוק איזו כספת תעניק לכם את ההגנה הטובה ביותר. ישנם סוגים שונים ורבים של כספות משרדיות. כמובן שיש כספות גדולות, קטנות, ממוגנות יותר, ממוגנות פחות וכאלו שנועדו להגן על סוג ספציפי של תכולה. לכספות משרדיות יש מנגנוני נעילה שונים ולכן רצוי שתדעו מהי השיטה הנוחה ביותר עבורכם לפתיחת הכספת. ישנם מנגנונים מסוימים שננעלים ונפתחים על ידי צירוף של קוד אישי הידוע לבעל הכספת בלבד. ישנן כספות שננעלות על ידי מפתח ויש כאלו עם מנגנונים מכניים. על מנת לקבל רמת הגנה גבוהה ביותר, ישנן כספות הננעלות על ידי יותר ממנגנון אחד ולעתים ישנן מלכודות המותקנות בתוך הכספות על מנת להקשות עוד יותר על ניסיונות פריצה. את הכספות המשרדיות ניתן לעגן לקיר, לרצפה או אפילו להסתיר אותן. כספות שיהיו מעוגנות יהוו קושי גדול יותר בגנבתן ופתיחתן כיוון שמותקנות בצורה מאוד מוקפדת אם זה לקיר או לרצפה. בנוסף, ישנן כספות מאוד מסיביות שמטרתן היא גם להקשות על גנבתה ונשיאתה לאתר אחר ושם לבצע את ניסיון הפריצה ללא חשש. חשוב מאוד לציין שככל שהכספת איכותית יותר, כך רמת המיגון שלה גבוהה יותר ומשקל הכספת אינו מעיד על איכות ההגנה שלה. אם אתם מחזיקים במשרד המון מסמכים וסכומי כסף, רצוי מאוד שהכספת המשרדית שתרכשו תהיה כספת חסינת אש. אם כבר רוכשים כספת ודואגים שתהיה טובה ואיכותית, כדאי בנוסף למגן אותה בפני שרפות או הצפות על מנת שתוכלו להציל את התכולה גם במקרים מצערים כאלה.

איך בוחרים כספת משרדית?

הדבר הראשון טרם בחירת הכספת הוא הבנת הרכוש אותו נרצה למגן וכמה מקום נצטרך עבורו. לאחר מכן מומלץ מאוד לפנות לחברה המתמחה בשרותי כספות ולהתייעץ איתה על רמות ויכולות המיגון של כספות שונות בכדי שתרכשו אחת שתתאים בדיוק אל הצורך שלכם. חברה מקצועית תדע לזהות את הצורך שלכם ולכוון אתכם בדיוק אל הכספת הנכונה עבורכם. בין אם זו כספת לאחסון מסמכים, לאחסון תכשיטים או נשק אישי, ישנן כספות המיועדות להגנה על תכולות ספציפיות ויכולות להבטיח את בטחון הרכוש שלכם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?