כספת משרדית

כספות לשימושים משרדיים

ישנם המון עסקים ומשרדים אשר עושים שימוש בכספת על מנת להגן על רכוש יקר שיכול לכלול המון סוגים שונים של מוצרים, פריטים ומסמכים הקשורים לעסק וזקוקים להגנה טובה ואיכותית בכל עת. אין זה משנה אם אתם נמצאים במשרד או לא, רכוש בעל חשיבות רבה, צריך להיות מוגן גם כאשר אנחנו נמצאים פיזית במשרד וגם כאשר אנחנו יוצאים הביתה מפני שאין לדעת מה יכול לקרות. כספות משרדיות אכן אמורות להגן על תכולות שונות מפני ניסיונות פריצה שונים אך בנוסף גם אמורות להגן על התכולה בפני נזקים שונים העלולים להתרחש במפתיע כמו שרפה, הצפה, נפילה או כל דבר אחר שיכול לסכן ולהשמיד את הרכוש היקר. על מנת לרכוש כספת משרדית יעילה ישנם לא מעט מאפיינים חשובים שכדאי לבחון ולקחת בחשבון. רכישת כספת שאינה מיועדת להגנה ספציפית תהיה הוצאה מיותרת. כיוון שענף הכספות מציע מגוון באמת גדול של כספות לשימושים שונים, את הבחירה צריך לבצע בקפידה ובהתאם.

כספות שונות להגנה שונה

אז כמו שציינתי, מגוון הכספות השונות המוצעות לרכישה הוא לא קטן ועל מנת לבחור את הטובה ביותר צריך להבין אילו כספות משרדיות קיימות. ישנן כספות המיועדות להגנה על תכולות שברובן מורכבות מניירת שיכולה לכלול מסמכים מסווגים, תעודות, חוזים וכולי. כספות אלו הן כספות שקיבלו תקן והן חסינות מפני אש. כספת חסינת אש יכולה להגן על ניירת למשך זמן ספציפי אותו מציין התקן. ישנן כספות שיכולות להגן על התכולה לזמן ארוך וכאלו שיכולות להעניק הגנה לזמן קצר. המטרה היא להציל את התכולה בסיטואציה כזו. ישנן כספות בתקן שיכולות להגן מפני אש על תכולה המורכבת ממדיה מגנטית שיכולה לכלול כוננים ניידים ומכשירים אלקטרוניים שונים. כספות חסינות אש אלו יהיו עשויות ומיוצרות מחומרים שונים כיוון שלכל חומר ישנה טמפרטורת בערה שונה. כספת משרדית חסינת אש לניירת צריכה לעמוד בטמפרטורה של עד כ-160 מעלות כיוון שניירת נשרפת בטמפרטורה של 170 מעלות. כספת חסינת אש למדיה מגנטית צריכה לעמוד בטמפרטורה שלא תעלה על 40 מעלות כיוון שמדיה מגנטית נשרפת בטמפרטורה של 50 מעלות. אז ישנן כספות שקיבלו תקנים המציינים יכולות מיגון שונות ולכן חשוב לבצע התאמה מלאה בין תכולה ויכולות המיגון של הכספות השונות. כאשר נדבר על המנגנונים השונים הנועלים את הכספות, חשוב להבין שישנם לא מעט סוגי מנגנונים שונים וכל אחד צריך לבחור את המנגנון האיכותי וכמובן הנוח ביותר לשימוש. ישנן כספות שיש להן יותר ממנגנון אחד וזאת על מנת להקשות עוד יותר על ניסיונות פריצה ולהעלות את רמת המיגון של הכספת.

היכן רוכשים כספת משרדית יעילה ואיכותית

קיימות בענף הכספות חברות מקצועיות המתמחות בסוגים שונים של כספות ומציעות שירות ייעוץ והכוונה לכל לקוח ולקוח. מאוד מומלץ לרכוש כספת מאנשי מקצוע כך תוכלו לוודא את רמות המיגון השונות וכמובן את התאמת מאפייני הכספת אל הרכוש הספציפי שלכם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?