כספות ביתיות

סמים נרקוטיים, רק בכספת מתאימה!

מהם סמים נרקוטיים ומהי הכספת המתאימה עבורם, על כך אכתוב במאמר הבא. קודם כל חשוב להבין שמדובר בכספת המיועדת להגנת צמח הקנאביס הניתן כיום לאנשים מסוימים במרשם. אף אחד חוץ מהאנשים שלהם ישנה את ההרשאה הרפואית או כל הרשאה אחרת, אינם יכולים לקבל גישה אל הכספת. בדיוק כמו נשק, גם השימוש בסמים עלול לפגוע באנשים ואף לפגוע בחיי אדם. צמח הקנאביס אינו מוכר עדין כתרופה למרות שנרשמו עדויות כי תורם להמון אנשים שסובלים מכאב פיזי, הוא עדין אינו מעוגן בחוק. בדיוק בגלל סיבה זו, אנו צריכים להיזהר שאם ברשותנו קנביס, אף אחד לא ימצא את דרכו אליו. ממש לא קשה למצוא כספת העונה על צרכים כאלו וישנם סוגים שונים. רק צריך לוודא שאכן הכספת הנרכשת היא הכספת המתאימה ביותר להגנת הסמים הנרקוטיים שלנו. לכספת שאמורה להגן על סמים נרקוטיים על סוגיהם השונים, צריכה להיות הגנה איכותית במיוחד.

נוהל 150

נוהל 150 הוא נוהל שבו אמורות לעמוד כספות ביתיות ואחרות במידה והן מיועדות לשמירה על סוגים של סמים נרקוטיים. והנה כמה מאפיינים:

 

  1. מטרה – המטרה היא להגן על כל סוגי הסמים הנרקוטיים שעושים בהם שימוש רפואי. עם זאת, חשוב לציין שזוהי עובדה מסוכנת. על הכספת להיות ממוגנת באופן המוצלח ביותר כך שאנשים זרים לא יוכלו לשים את ידיהם על התכולה הפנימית. על הכספת להיות עמידה ולעמוד בפני זליגה של החומר החוצה כך שלא יזיק לאנשים אחרים, לילדים בבית ולכל מקום אחר. על כספת נכונה בנוהל 150 להיות עמידה מאוד בפני ניסיונות פריצה שונים וכמובן בפני תקיפה לצורך שוד.
  2. הגדרות – כספת העומדת בנוהל 150 צריכה לעמוד בהגדות מסוימות טרם אפשר לאחסן בה קנאביס. הנה כמה קריטריונים שהיא צריכה לעמוד בהם: רישיון רוקח ורישיון למכירת הקנאביס ורישיון לגידול ומכירה של קנאביס. האישור התקף למכירת קנאביס נקרא:IMC/GSP ומי שאינו מחזיק בו, אינו יכול לעסוק במכירה, הפצה או כל עניין אחר הקשור בצמח הקנאביס. כיוון שהחומר עלול להיות מסוכן עבור אנשים מסוימים, קיימים עוד המון אישורים שצריך לקבל טרם ניתן בכלל להתעסק עם זה.
  3. אבטחה – על מנת להתעסק עם החומרים המסוכנים הללו, מפיצים ומגדלים מחוייבים באישור אבטחה כתנאי לקבלת רישיון לעסק מהסוג הזה.

חשוב מאוד!

התנאים המחמירים של נוהל 150 נכתבו על מנת לספק את ההגנה הטובה ביותר לאנשים שאינם מורשים בשום אופן להשתמש במריחואנה. לא כל אחד בקלות מקבל את הרישיון אם זה לגדל, להפיץ או כל דבר אחר. סמים יכול להיות מסוכנים בדיוק כפי שכלי נשק הוא מסוכן ועליו להיות מאובטח באופן הטוב ביותר. נוהל 150 מפורט בקפדנות והוא מעודכן בדיוק לשנת 2016. אם אתם משתמשים בעצמכם או מחזקים עבור אנשים אחרים, עליכם לוודא שהשגתם את כל האישורים הנכונים.שיהיה המון בהצלחה.

 

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?