איך בוחרים כספת ביתית

מעוניינים לרכוש כספת ביתית ואין לכם מושג מהיכן להתחיל? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל ולהבין מה היינו רוצים מהכספת הביתית שלנו, אילו פונקציות חשוב שיהיו לכספת, איך בוחרים את הגודל והסוג הנכון. ישנם סוגים רבים של כספות שנועדו להגן על מוצרים שונים. ישנן כספות שיכולות להגן על כמה סוגים שונים של רכוש יקר ערך. הכל תלוי בתכולה אותה נרצה לאבטח. ישנן בשוק כספות שאינן איכותיות. מאוד מומלץ לרכוש כספת באיכות טובה על מנת שתחזיק זמן רב הרי לא נרצה לתחזק אותה על בסיס קבוע, נרצה שתהיה אמינה ולאחר הרכישה לא נצטרך להשקיע כסף נוסף בחלפים או תיקונים. מסמכים חשובים, קבצים ומדיה דיגיטלית, כסף מזומן, נשק אישי ותכשיטים. מהי הכספת הכי בטוחה עבורנו.

אלמנטים חשובים בבחירת כספת נכונה

כאשר נבחר כספת ביתית נתרכז בשלושה דברים עיקריים, עמידות במים, בפני אש ובפני גנבה או פריצה וכך נבחן אותם.

בחירת מנגנון נעילה –
ישנם מנגנונים אלקטרוניים וישנם מנגנונים מכניים. בדרך כלל מנגנונים אלקטרוניים אינם זקוקים לתחזוקה כלל בעוד שמכניים לפעמים כן. יש מנגנון באמצעות קוד סודי ומנגנון הנפתח עם מפתח אישי. מומלץ מאוד לרכוש כספת ביתית עם שני מנגנונים שונים על מנת להגביר את המיגון.

גודל הכספת –
צריך לקחת בחשבון את גודל הכספת בכדי שיהיה לכם קודם כל מספיק מקום לאחסן את כל הרכוש אותו תרצו לאבטח. שנית, נתחשב בגודל כאשר נבין היכן נרצה למקם את הכספת הביתית, שתתאים בדיוק למקום ואולי גם מבחינה עיצובית.

ניידות הכספת –
מומלץ לקחת בחשבון את נושא ניידות הכספת. אם אתם אנשים שנעים הרבה ממקום למקום ואתם זקוקים לכספת אתכם אז כדאי שלא תהיה מקובעת ושתהיה מספיק נוחה וקלת משקל על מנת שתוכלו לנייד אותה בקלות ממקום למקום. בכל מקרה, כספות ניידות הן הכי פחות מומלצות כיוון שמאוד קל לגנוב אותן.

עלויות –
כבר ציינתי קודם לכן שישנן כספות ביתיות שאינן איכותיות. אם אתם כבר מחליטים לקנות כספת ביתית על מנת להגן על רכושכם היקר ביותר אז כדאי מאוד שתשקיעו באיכות הכספת. אתם תרצו שהכספת שלכם תעשה עבודה טובה ומהימנה ותחזיק שנים רבות וכספות מהסוג הפחות איכותי אינן מספקות מיגון טוב ואינן מחזיקות לאורך זמן. מומלץ להשקיע באופן חד פעמי ולהיות מרוצים ושקטים.

היכן מומלץ לרכוש כספת ביתית

עכשיו אתם כבר יודעים למה אתם זקוקים ומה אתם מחפשים בכספת ביתית. הבנו שהכספת צריכה להיות איכותית ומתאימה לרכוש הנכון. חברה טובה היא חברה המעסיקה אנשי מקצוע מומחים בהתקנת כספות בעלי תעודות הסמכה. בחרו חברה מקצועית בעלת ניסיון רב בענף הכספות שתספק לכם שירות אדיב וייעוץ מפורט לגבי התקנת והפעלת הכספת הביתית החדשה שלכם. חברה טובה תספק לכם את הכספת האיכותית והמתאימה ביותר עבורכם. בריח שירותים היא חברה וותיקה המציעה מגוון שירותים בענף הכספות. בריח שרותים ידועה במוצריה האיכותיים, שרות אדיב ומנחה ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

שתפו


?
0
צריכים עזרה?