כספות חסינות אש

כספת להגנת מדיה מגנטית מחייבת תקן!

הדעה הרווחת היא שכספות, מטרתן הראשונית והעיקרית היא להגן על תכולות ורכוש בעל חשיבות כלכלית רבה בפני ניסיונות פריצה וגנבה. כמובן שזוהי אחת המטרות הראשיות של מכשיר הכספת אך ישנן כספות שיכולות בנוסף להגנת הרכוש מפני פריצות, גם להגן על תכולות מסוימות מפני נזקים בלתי צפויים שעלולים לפגוע בתכולה כגון שרפות, הצפות ועוד. ישנם לא מעט אנשים שמחזיקים בסוגים שונים ורבים של מדיה מגנטית ואינם מודעים לעובדה שסוג של מדיה כזו היא סופר רגישה ועלולה להיהרס בקלות על ידי לחות וחום אש גבוה. מדיה מגנטית הוא שם כולל לסוגים שונים של מסמכים דיגיטליים, אלו יכולים להיות קבצים חשובים של הנהלת חשבונות וכוננים ניידים שבתוכם ישנו מידע רגיש ובעל חשיבות גבוהה. כספות להגנת מדיה מגנטית מוכרחות להיות כספות אשר קיבלו תקן ממכון התקנים. כספות עם תקן הן כספות שעברו סדרות מקיפות של מבחנים ובדיקות והן מציינות את יכולות המיגון המדויקות של כל כספת וכספת.

מי זקוק לכספת בתקן?

כספות בתקן נחשבות לכספות הטובות והאיכותיות ביותר. למעשה, חברות וארגונים רבים נדרשים לרכוש כספות בתקן על פי דרישות מסוימות על מנת לקבל פוליסות ביטוח עבור התכולות השונות. אם כך, אלו אנשים או עסקים יהיו זקוקים לכספת בתקן, הנה כמה דוגמאות:

  • משרדים – משרדים מסוגים שונים בדרך כלל מחזיקים בכמויות גדולות במיוחד של מסמכים. נכון שהיום המון מסמכים הפכו דיגיטליים אך כל מי שעדין מחזיק במידע חשוב הנמצא על גבי ניירת אין זה משנה אם זהו מידע על לקוחות או על החברה, מוכרח לרכוש כספת להגנת המידע שתהיה עם תקן חסינות בפני אש.
  • היי-טק – חברות היי-טק רבות בוודאות מחזיקות סוגים שונים ורבים של מידע שנמצא על גבי מדיה מגנטית. אלו יכולים להיות כוננים ניידים או כל מכשיר אלקטרוני אחר בעל ערך רב כשלעצמו וגם שמכיל מידע חשוב מאוד שאסור שימצא את דרכו אל הידיים הלא נכונות. כספת למדיה כזו מוכרחה להיות חסינה בפני אש עקב רגישות החומר.
  • חנויות – ישנם המון סוגים שונים של חנויות המציעות סוגים שונים של מוצרים. חנויות תכשיטים לצורך העניין מחזיקות בסחורה ששווה המון כסף ולכן הם זקוקים לכספות איכותיות שיגנו על המוצרים באופן הטוב ביותר. חברות ביטוח יסרבו לבטח את התכשיטים אם הכספת המגנה עליהם לא תהיה בעלת התקן הנדרש. תקנים כאלו יכולים לציין עמידות בפני פריצות על ידי כלים שונים.
  • אנשים פרטיים – ישנם אנשים המחזיקים בביתם סוגים שונים של תכולות חשובות ויקרות. כמובן שישנם סוגי כספות בתקן עבור שימוש ביתי. בבית ניתן להחזיק כל סוג של תכולה, אלו יכולים להיות מסמכים אישיים, כסף מזומן או תכשיטים יקרים ולכן אפשר לוודא הגנה מלאה על רכוש ספציפי גם בביתנו. את זה נעשה על ידי התאמת התקן אל התכולה שלנו.

חשוב לזכור!

כספת להגנת מדיה מגנטית מוכרחה להיות בתקן המציין שהיא אכן עמידה בפני אש. כספות אלו מטרתן היא להגן בפני אש וסוגים שונים של נזקים אך כמובן שניתן לרכוש כספת חסינת אש למדיה מגנטית בעלת מנגנוני הגנה מהטובים ביותר ולוודא שאף אחד גם לא יצליח לפרוץ אותה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?