כספות ביתיות

המשרד שלכם בבית? זה הזמן לרכוש כספת ביתית!

בעידן האינטרנט והטכנולוגיה המתפתחת בקצב מסחרר, לאנשים רבים יש את האופציה לעבוד מהבית וכך לחסוך בתשלום שכר דירה על משרדים שונים. בעבר האינטרנט לא היה המעצמה שהוא היום אך בימנו, בסך הכל באמצעות מחשב, ניתן לעבוד מכל מקום שבו תהיו. לעתים לאנשים שונים(תלוי במקצוע) ישנו סטודיו, סדנה או כל חלל אחר בביתם אליו מגיעים אנשים שונים להתרשם מהמוצרים או לפגישות עסקיות. העובדה שהמשרד שלכם נמצא בבית לא הופכת את הרכוש יקר הערך שלכם למוגן יותר אילו היה נמצא במשרד וכמו שאנשים רבים מחזיקים כספות משרדיות שמאבטחות את רכוש המשרד, גם מי שמשרדו נמצא בביתו, צריך כספת איכותית להגנת התכולות השונות. ישנן כספות היעילות עבור סוגים שונים של תכולות בין אם אלו תכשיטים, מסמכים חשובים ביותר, סוגים שונים של מדיה מגנטית עליה יש מידע חשוב וכולי. טרם רכישת כספת ביתית שתהיה יעילה עבור שימוש משרדי, ישנם כמה מאפיינים אותם צריך לבדוק.

כיצד בוחרים כספת

כספות ביתיות מיוצרות במגוון רחב של סוגים לכן טרם הרכישה ישנם כמה קריטריונים אותם מאוד מומלץ לקחת בחשבון על מנת שהכספת אכן תוכל לבצע עבודת הגנה טובה ואיכותית בהתאמה אל התכולה המיועדת. הנה כמה מאפיינים חשובים:

  • גודל: גודל הכספת הינו חשוב ביותר על מנת שיהיה מקום לכל התכולה שלכם. חריגה מעומקה של הכספת כלומר, דחיסה של תכולה עלולה לפגוע במנגנוני הכספת השונים. קחו בחשבון את הגודל הרצוי ואף חשבו על העתיד, האם תכולה נוספת עתידה להיכנס פנימה.
  • תקן: ישנן כספות שקיבלו תקנים מיוחדים לדוגמה, כספת חסינת אש המתאימה להגנת מסמכים וסוגים שונים של ניירת. כספת כזו תוכל למנוע נזק לניירת במידה ופורצת שרפה. ישנן כספות חסינות אש בתקנים שונים לכן חשוב לשים לב שאכן אתם רוכשים את התקן המתאים לתכולה.
  • מנגנון: מטרתה הראשונית של הכספת היא להגן על תכולות בעלות ערך יקר מפני ניסיונות פריצה שונים. על המנגנון להיות איכותי ויעיל.
  • מיקום: מיקום הכספת במקרה הזה הוא חשוב במיוחד כיוון שהכספת היא בבית שלכם וכנראה שתעבדו על בסיס קבוע עם התכולה הפנימית. התקינו את הכספת במקום נגיש כך שלפתוח אותה תהיה משימה פשוטה.
  • איכות: איכות הכספת היא בעלת חשיבות עליונה. כספת שאינה איכותית, סביר להניח שלא תבצע עבודת הגנה טובה. כספות בתקן נחשבות לכספות הטובות ביותר(קיימות ברמות מיגון שונות) כיוון שהן היחידות המבטיחות רמת מיגון וודאית.

היכן נרכוש כספת

לסיכום, כספות ביתיות לשימושים משרדיים קיימות בסוגים שונים המתאימים לכל צורך וצורך. אל תתפשרו ברכישת הכספת ורכשו אותה מחברה שתחום ההתמחות שלה הוא כספות. אנשי מקצוע ידעו בדיוק לאיזו כספת לכוון אתכם כך שתהיה איכותית. כספות איכותיות, אם מטפלים בהן כמו שצריך, יכולות לשרת אותנו נאמנה למשך שנים רבות. כספת רוכשים רק אצל חברה מקצועית!

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?