כספות ביתיות

כספות מיוחדות לעסקים ומשרדים

אם אתם מחפשים כספת משרדית איכותית שתעניק הגנה מלאה לתכולה חשובה שאתם מחזיקים במשרד או במתחם העבודה שלכם עליכם לרכוש מידע בסיסי לגבי הכספות השונות טרם הרכישה. קיימות כספות בהמון סוגים שונים בענף הכספות, לכל אחת מהן יש יכולות מיגון שונות ומנגנוני נעילה הפועלים באופנים שונים ועל מנת לבחור את זו שתהיה היעילה ביותר עבורכם, ישנם מאפיינים וקריטריונים חשובים שמומלץ לקחת בחשבון. ישנם כל מיני סוגים שונים של תכולות ולכן יש סוגים שונים של כספות משרדיות. כספות איכותיות שיכולות להחזיק שנים ולהגן על תכולות באופן מלא, לא מומלץ לרכוש ממקום שמוכר כספות בנוסף למוצרים שונים שאינם קשורים לעולם הכספות. יכול להיות שכספות אלו יהיו במחירים אטרקטיביים אך הן לא תוכלנה בשום אופן לספק הגנה וודאית ומלאה. על מנת להבין מה הופך כספת לאיכותית אפרט בשורות הבאות על כספות בעלות מנגנונים שונים שיכולות להתאים לאנשים הזקוקים למערכות תפעול שונות.

סוגים שונים של כספות

כספת משרדית מגיעה בסגנונות שונים בדיוק כפי שכספת ביתית או כספת עבור מוסדות וארגונים גדולים מייצרים מחומרים ומסוגים שונים. בענף הכספות קיימות כספות בעלות מסה כבדה שבמונח המקצועי שלהן נקראות כספות כבדות. המטרה העיקרית של כספת כבדה היא למנוע את עקירתה ממקומה וגנבתה אל מקום אחר שם הגנב יוכל לנסות לפרוץ את הכספת עם כלים שונים וללא חשש שמא ייתפס. עיקרון מסת הכספת חשוב עבור עסקים מסוימים אך חשוב לציין שמשקל הכספת אינו מצביע על יכולותיה השונות של הכספת להגן על התכולות השונות, הוא מציין רק את משקלה. ישנן כספות שהן חסינות בפני אש ומיוצרות באופן מיוחד כך שיוכלו להגן על תכולות שונות מפני נזקים לא צפויים כגון שרפה, הצפה או נפילה של הכספת. כספות אלה יכולות להגן על ניירת או על תכולה המכילה מסמכים מסווגים. ישנן כספות חסינות אש המגנות ועל מדיה מגנטית שיכולה להכיל כוננים ניידים וסוגים שונים ונוספים של מכשירים אלקטרוניים. ישנן כספות חסינות אש שמגנות על כלי נשק ותכולות נוספות. לכל כספת יש יכולת הגנה שונה כלומר, ישנן כספות חסינות אש שמגנות על התכולה לכשעתיים ואחרות שיכולות להגן על התכולה למשך כחצי שעה כך שהכל תלוי בסוג הכספת שאתם בוחרים. ישנן כספות שקיבלו תקן לאחר שעברו בחינות ובדיקות שקבעו עד כמה הן עמידות בפני נזקים וניסיונות שונים של פריצות לצורך העניין, ניסיון פריצה באמצעות קידוח או ניסיון פריצה באמצעות מכשיר המבער. כל כספת בתקן מציינת מהי העמידות הספציפית שלה כך שניתן לבחור כספת עם יכולות מיגון מדויקות עבור תכולות ספציפיות.

היכן רוכשים כספת משרדית איכותית

ובכן, על מנת להצליח לרכוש את הכספת בעלת יכולות המיגון המדויקות עבור התכולה היקרה שלכם, מומלץ מאוד לפנות לחברה מקצועית וותיקה בענף הכספות. אנשי מקצוע בעלי ניסיון יוכלו לכוון אתכם ולייעץ לכם לגבי סוגי הכספות השונות שיכולות להיות האיכותיות והמתאימות ביותר עבור הרכוש אותו תרצו למגן ולאבטח בכל עת.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?