למה נועדה כספת?

כספת נועדה בכדי לשמור על חפצים יקרי ערך מוגנים ובטוחים מפני גניבה, ופריצה. הכספת שומרת על הפריטים החשובים האלו בעזרת מנגנונים שונים. לכל כספת גודל שונה ותוכנית נעילה שונה. כספות למשרד שומרות על פריטים היקרים  כמו כסף, ארנקים, מסמכי עבודה חשובים או כל דבר אחר שרוצים להעלים מהעין של אחרים. איך תדעו לבחור בכספת הטובה ביותר עבורכם? ניתן להתייעץ עם גורם מקצועי, שיש לו ידע מקדים בתחום ויש לו ניסיון רב. כספות למשרד בעלות מנגנוני נעילה שונים המאבטחים את הכספת בצורה הטובה ביותר כמו נעילה עם טביעת אצבע , מפתח ומנעול, קוד, וכדומה. כספות איכותיות וטובות מגינות מפני פריצה. אם יש לכם קלסרים או מסמכים חשובים תוכלו לבחור בכספות חסינות אש למשרד להן מנגנוני שמירה על טמפרטורה מסוימת כדי שהתוכן לא יתלקח.  

כיצד בוחרים כספת?

רכישת כספות אינה דבר שיש להקל בו ראש במיוחד אם מדובר על כספות למשרד. ישנם חמישה פרמטרים חשובים שיש לתת עליהם את הדגש בתהליך הקנייה.דגשים אלו יעזרו לכם לבחור את הכספת המתאימה והנכונה ביותר עבורכם:

1 – גודל הכספת – תלוי לפי הצרכים שלכם. אם ברצונכם לאחסן בכספת דברים בעלי נפח גדול יש להצטייד בכספת גדולה. אך קחו בחשבון כי כספת בעלת מימדים גדולים תופסת יותר מקום ולרוב יש לה משקל כבד יותר.

2 – תקן – אם יש לכם חפצים בעלי ערך גבוה סביר שתעדיפו להתקין כספות למשרד עם תקן, התקן אומר כי הכספת עמדה במבחנים ויש לה יכולת להתמודד בהתאם. לדוגמה כספת חסינת אש יש לה תקן מבטיח שתעמוד נגד שריפה לממן מסויים ובגובה טמפרטורה מסוים..

3 – מנגנון נעילה – קיימים מנגנוני נעילה, הגנה ואבטחה רבים המייחדים כל כספת. לדוגמה טביעת אצבע, מנעול עם מפתח, קומבינציה אלקטרונית / מכאנית ועוד. לכל סוג של מנגנון נעילה יש חסרונות ויתרונות משלו, חשוב לבחור מנגנון נעילה שיענה מצד אחד על הצרכים שלכם ומצד שני יאפשר לכם פתיחה / סגירה בצורה נוחה. 

4 – מיקום – יש לשים את הכספת במקום מסתור של נראה לעין ואינו בהישג יד. מקום הכספת חשוב מאוד ולכן יש להשקיע מחשבה רבה במיקום שלה. 

5 – איכות – איכות הכספת הינה החשובה ביותר. כספת שאינה איכותית הינה יכולה להיהרס מהר, ומנגנוני ההגנה לה לא יפעלו כמו שצריך. רצוי לציין שהמחיר אינו קובע הכוונה המחיר היקר ביותר לא בהכרח הטוב ביותר ולהיפך. 

חמשת פרמטרים אלו, יצילו אתכם ואת הבטיחות של הכספת שלכם ועל המוצרים היקרי ערך שלכם. יש לדעת להחביא את הכספת מקום טוב, לבחור מנגנון נכון, לבחור גודל המתאים לאחסון המוצרים, כספת שתעמוד בתקן והכי חשוב, שהכספת תהיה איכותית.  

היכן ניתן לרכוש כספות?

כספות ניתן לרכוש לא רק בהכרח בחנות המיועדת אך ורק לכספות אלא גם בחנויות המוכרות דברים נוספים. ההמלצה הטובה ביותר היא לקנות כספות בחנות המיועדת רק לכך. כספות הנמכרות בחנות שמוכרים בה רק כספות הן איכותיות יותר מקצועיות יותר ונותנים את השירות הטוב ביותר. עם הידע והניסיון של העובדים.

האיכות היא החשובה ביותר ולא ניתן לוותר עליה. המקצועיות של העובדים יותר מחשובה, המיומנות שלהם תורמת לכם ולקניה לכם. כל חמשת הפרמטרים שהצגתי יופיעו בכספת איכותית בלבד. 

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?