דלת מסיבית

למה שנרכוש כספת כבדה?

כאשר תלכו לרכוש כספת חדשה רצוי מאוד שתדעו כמה דברים על סוגי הכספות השונות הקיימות בענף הכספות. בסופו של דבר, תרצו לעשות את הבחירה הטובה והנכונה ביותר אם אתם כבר משקיעים כסף ברכישת מוצר שאמור לספק לכם הגנה מרבית על רכוש יקר ערך. קיימים המון סוגים של כספות בענף וישנן כספות המיועדות לתכולות מסוימות ומגנות עליהן טוב יותר מכספות אחרות. בשורות הבאות אכתוב על המשמעות של רכישת כספת כבדה ובאמת מה חשוב לדעת אם מתכננים לרכוש כספת ששוקלת הרבה כי אתם מניחים שכספת כבדה תעשה עבודה מצוינת. לא כל הכספות הכבדות מעניקות את אותן ההגנות ולכן חשוב שתבינו מהי הכספת הנכונה עבור התכולה שלכם, שלא תמצאו את עצמכם רוכשים כספת שאינה נכונה ואינה מותאמת לרכוש שאותו תרצו למגן.

משמעות משקל הכספת

חשוב מאוד להבין מהי משמעות המשקל של כספות כבדות. משקל הכספת אינו אומר שהיא כספת טובה עם מערכת מיגון שתבצע את ההגנה הנחוצה. משקל הכספת סך הכל אומר שהכספת מאוד כבדה ויהיה מאוד מאוד קשה לגנוב אותה ולשאת אותה ממקום למקום. זהו אכן יתרון ושיקול חשוב לאנשים מסוימים אך אין זה מספיק. כאשר תלכו לרכוש כספת כבדה, תצטרכו להבין בנוסף, מהי רמת המיגון שלה כנגד פריצות למיניהן והאם יכולה להגן מספיק טוב על תכולה מסוימת כגון מסמכים, נשקים ומדיה מגנטית במידה ופורצת שרפה, הצפה או כל דבר אחר שיכול לגרום נזק לתכולה הנמצאת בפנים. יהיה מומלץ לרכוש כספת כבדה שהיא בתקן, כך תוכלו לדעת מהי רמת המיגון של הכספת. כספות בתקן הן בדרך כלל הרבה יותר איכותיות וטובות מאשר כספות שאינן בתקן. דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון לאחר שהבנתם את מה צריך לבדוק, הוא מיקום הכספת. כספת כבדה צריכה להיות במקום המתאים עבורה כלומר, במקום שיוכל לשאת את משקלה הכבד. טרם הרכישה מומלץ להבין היכן ניתן למקם את הכספת בדירה או במשרד על מנת שלא תשפיע על הרצפה עליה היא מונחת. ישנן דרכים לחזק את הרצפה עליה מונחת הכספת ורצוי מאוד למקם אותה במקום אסטרטגי נוח כי לא תהיה לכם את האפשרות להזיז אותה בעצמכם כל פעם שתרצו.

ממה עשויות הכספות הכבדות

כספות כבדות בדרך כלל מיוצרות משילוב של בטון ופלדה מה שהופך אותן לחזקות אם הן כספות בתקן. כאשר תכניסו את התכולה אל תוך הכספת, הסדר הנכון להנחת החפצים יהיה מהכבד אל הקל על מנת לא ליצור עומס נוסף על משקל הכספת. דבר אחרון שתרצו לקחת בחשבון הוא השרות ממנו תרכשו את הכספת. שרות מקצועי גם יציע שרות הובלת והתקנת כספות. אין זה נגמר במעמד רכישת הכספת, אם הכספת כל כך כבדה רק מכשירים ספציפיים וכלי רכב מיוחדים מסוגלים לשאת אותה וכמובן שההתקנה חייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע בעלי הסמכה וניסיון שמבינים במערכות השונות ויעשו את העבודה בצורה הטובה ביותר עבורכם ועבור הכספת הכבדה שרכשתם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?