כספת בתקן

איך שונה כספת בתקן מכספת רגילה

כספות בתקן הן סוג מסוים ובעל חשיבות רבה בתוך עולם הכספות הרחב. כספות מגיעות בהמון סוגים שונים המיוצרים בצורות ספציפיות על מנת להגן על תכולות מסוימות. כספות מגיעות בגדלים שונים, משקלים שונים וננעלות על ידי מנגנוני נעילה הפועלים בצורות שונות. על מנת להגן על רכוש בעל ערך יקר, ישנם כל מיני מאפיינים שצריך לקחת בחשבון. אין טעם לרכוש כספת אם לא עשינו עבודת הכנה טרם הרכישה. רכישה ללא ידע על הכספות השונות יכולה להיות בזבוז של זמן, כסף ואפילו עלולה להעמיד את הרכוש היקר בסכנה רבה. ישנן המון תכולות שזקוקות להגנה מקסימלית, אין זה משנה אם אלו תכולות בעלות ערך עבור שימוש ביתי, שימוש מוסדי או עסקי. רכוש יקר צריך להיות מוגן גם מפני פריצות באמצעות מכשירים מסוימים וגם מפני נזקים שעלולים להתרחש במפתיע. תמיד מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע מהענף על מנת לבצע את הבחירה הנכונה והמדויקת. מי שאין ברשותו ידע ומעוניין לרכוש כספת איכותית וטובה, שיפנה לבעל מקצוע.

מאפייני כספות בתקן

כספת בתקן נחשבת למצוינת אך כמובן צריך לבצע התאמה בין התקנים השונים אל התכולות השונות. והנה כמה ממאפייני הכספות בתקן:

  • קבלת התקן – ישנם תקנים שונים בעולם הכספות כלומר, את המבחנים והמבדקים של הכספות השונות מבצעים על ידי פעולות שונות. לצורך העניין, כספות עם תקן אירופאי עברו את המבחנים כאשר הם בוצעו על גבי חזיתה של הכספת כלומר על הדלת הראשית. התקן האמריקאי מבצע את המבחנים על גבי הפאות השונות של הכספת ורק לאחר מכן מעניק את התקן.
  • עמידות בפני גורמים שונים – ישנן כספות בתקן חסינות בפני אש, ישנן כספות עם תקן חסינות בפני ניסיונות פריצה באמצעות כלים שונים, כספות העמידות בפני פריצה עם מבער ועוד. כל כספת כזו עברה את המבחן הדרוש בהצלחה ומתאימה עבור הגנת רכוש מסוים בפני שרפה, פריצות שונות, מים וכולי.
  • עמידות וזמן – התקנים השונים מציינים עד כמה הכספת עמידה לצורך העניין בפני אש כלומר, עד כמה הכספת תצליח להגן על התכולה טרם תתחיל להישרף. התקנים מציינים את הזמן בו כספות יכולות להגן על תכולות שונות. כספות עומדות בטמפרטורות שונות בהתאם לטמפרטורת הבערה של כל חומר. ישנן כאלה המגנות לטווח קצר וכאלה שיכולות להגן לטווח ארוך.
  • איכות – ככל שכספת היא בעלת יכולות מיגון גבוהות יותר, כך היא כמובן תגן על תכולות באופן מקצועי ואיכותי יותר. כספות בתקן נחשבות לכספות היעילות והטובות ביותר והיחידות שיכולות להעניק יכולות מיגון וודאיות.

הגנה מקסימלית

אם אתם מעוניינים לא לקחת ולו את הסיכון הקטן ביותר שמשהו עלול להזיק או לקרות לרכוש יקר ערך שנמצא ברשותכם, הבחירה הטובה ביותר היא כספת בתקן המתאים להגנה מלאה על התכולה שלכם. בחירת כספת ללא בחינת המאפיינים לעולם לא תוכל לספק בוודאות את ההגנה הדרושה ולכן לא תוכלו להשיג את השקט הנפשי שיכול להיות מושג על ידי בחירת נכונה של כספת. אל תתפשרו בנוגע להגנה על רכושכם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?