כספות חסינות אש

אילו כספות מחייבות תקן

בעולם הכספות נוכל למצוא המון סוגים שונים של כספות עם מנגנונים שונים, בגדלים שונים וכמובן כאלו שהן איכותיות יותר וכאלו שהן פחות. כספות איכותיות לא נמכרות יחד עם עוד מוצרים אחרים בחנויות כלבו גדולות המציעות מגוון עצום של מוצרים שונים. במקומות כאלו נוכל אולי למצוא כספות במחירים זולים במיוחד אך כספות אלו בסופו של דבר יעלו לנו הרבה יותר. כספת שאינה איכותית לא תצליח להגן כראוי על התכולה הפנימית שלה ולפרוץ אותה תהיה משימה לא ממש מסובכת. קיימים היום לא מעט סרטונים ביוטיוב המראים כיצד אפשר לפתוח כספות שונות. אז אם ברצונכם למנוע כל סיכוי ולו הכי קטן לפריצה, כדאי מאוד שתרכשו כספת איכותית שכמובן תואמת את צרכי התכולה שלכם מבחינת יכולות המיגון שלה. ישנם המון אובייקטים, מוצרים ומסמכים שונים הזקוקים להגנה מקסימלית ולכן מייצרים כספות מיוחדות העונות על צרכים אלו. בשורות הבאות נבדוק מה הופך כספת לאיכותית ואיך יודעים כיצד לבחור את הכספת המתאימה עבור הצורך שלנו.

כספת איכותית מהי

כספות איכותיות באופן וודאי יהיו כספות בתקן. כספות אשר קיבלו את התקן שלהן הן כאלה שעברו סדרה מקיפה של מבדקים שקבעו את יכולות המיגון של כל סוג וסוג. כספות בתקן הן היחידות שיכולות להבטיח יכולות מיגון וודאיות. בואו נבין אלו תקנים קיימים, הנה כמה דוגמאות:

  1. כספות חסינות אש – כספות המקבלות תקן חסינות בפני אש מיועדות בעיקר להגנת מסמכים העשויים מנייר וסוגים שונים של מדיה מגנטית. מדיה מגנטית יכולה לכלול קבצים דיגיטליים הנמצאים על כוננים ניידים וכל מכשיר אלקטרוני אחר המכיל מידע חשוב שזקוק להגנה. כספות חסינות אש קיימות בסוגים שונים והן יכולות להגן על תכולה פנימית למשך זמן ספציפי כך שיהיה ניתן להציל את התכולה.
  2. כספות להגנת נשק – גם כספות להגנה על כלי נשק צריכות לעמוד בסטנדרטים מסוימים על מנת לקבל תקן. כספות להגנת כלי נשק צריכות להיות משוריינות כך שהנשק כמו כל מי שנמצא סביב הכספת יהיה מוגן בכל עת. התקנים משתנים בינם לבין עצמם בהתאם לכמות ולסוג כלי הנשק הממוגנים.
  3. כספות לתרופות וסמים – כמו להגנת נשק העלול לסכן חיי אדם, גם כספות לסמים נרקוטיים ותרופות מוכרחות לעמוד בתקנים הנדרשים על ידי משטרת ישראל. כספות להגנת סמים ותרופות מוכרחות להיות בעלות מנגנוני נעילה משוכללים עם יכולות מיגון שמקשות מאוד על ניסיונות פריצה.

היכן רוכשים כספת בתקן

כספות בתקן חסינות מאש או בכל תקן אחר נמכרות רק אצל חברות המתמחות בענף הכספות. ישנן חברות ביטוח שאינן מסכימות לבטח תכולות שונות אם אינן מאוחסנות בכספות בתקנים מסוימים. לסיכום, כספות בתקן נחשבות לכספות הטובות והאיכותיות ביותר. כמובן שישנם הבדלים בין הכספות השונות ואיכות מיגונן. טרם רכישת כספת, פנו והתייעצו עם אנשי מקצוע שיסייעו לכם לבצע את הרכישה הנכונה, כי לא מתפשרים כאשר מדובר ברכוש יקר ערך.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?