כספות ביתיות

הגנה ביתית מלאה על התכשיטים שלכם

אם יש ברשותכם המון סוגים של תכשיטים בבית הפרטי שלכם בדירה וכל פעם מחדש אתם חוששים שיקרה להם משהו, כבר מזמן ישנו פתרון שיכול להעניק לכם שקט נפשי שיגרום לכם לשכוח שיש ברשותכם חפצים בעלי ערך כה גבוה. בשנים האחרונות רכישת כספת עבור שימושים פרטיים בבתים ודירות נהיה חלק מהמודה. לצערנו פריצות או ניסיונות גנבה למיניהם הם חלק מן החיים ותמיד יהיו את אלו שינסו להניח את ידם על תכולות ורכוש שאינו שייך להם ומי שהרכוש כן שייך לו, סובל כתוצאה מכך. על מנת למנוע את כל עגמת הנפש הזו וגם את ההפסד הכלכלי שעלול לקרות, כספת ביתית על סוגיה השונים היא הפתרון היעיל ביותר. ישנם כל מיני סוגים של כספות ביתיות לכן מומלץ לאסוף כמה שיותר פרטים על סוגי כספות שונות ומאפייניהם טרם הולכים לרכוש כספת ביתית חדשה וטובה.

כספות ביתיות מסוגים שונים

כספת ביתית היא פתרון שהולך וצובר המון תאוצה בשנים האחרונות כיוון שהיא מעניקה שקט נפשי. ישנם סוגי כספות ביתיות שונות כלומר הן בעלות מאפיינים שונים המתאימים לתכולות שונות. קודם כל, הדבר הראשון שתרצו לקחת בחשבון הוא יכולת המיגון של הכספת. האם הכספת היא חסינה בפני אש ומזיקים אחרים ועד כמה תוכל לעמוד בפני ניסיונות פריצה שונים. ובכן, הכספת הביתית היחידה שתוכל לענות על השאלה הזו היא כספת בתקן. כספות קיבלו תקן רק לאחר שנבדקו על ידי מומחים שקבעו עד כמה הן עמידות בפני ניסיונות של פריצה עם מכשירים שונים כגון מקדחות, מבערים וכלים אחרים שבדרך מנסים לפרוץ כספות בעזרתם. כספות בתקן יכולות גם להעיד האם הכספת היא חסינה בפני אש ולכמה זמן. אז לאחר שהבנו את הצרכים של המיגון, צריך להתייחס את מנגנוני הנעילה. איך הייתם מעוניינים שהכספת תינעל והאם תרצו אולי יותר ממנגנון נעילה אחד על מנת לסבך ולהקשות על ניסיונות פריצה עוד יותר. מאוד חשוב שמנגנון הנעילה שלכם יהיה יעיל ונוח עבורכם אם אתם משתמשים בכספת הביתית לא מעט. ישנם מנגנונים מכניים ידניים, מנגנונים ביומטריים, מנגנונים הננעלים על ידי מפתחות וכאלו הננעלים על ידי קוד סודי או כרטיס מגנטי. לאחר מכן, חשבו על גודל הכספת והאם אתם זקוקים להרבה או מעט מקום. יכול להיות שתרצו להכניס פנימה תכולה עתידית אז קחו זאת גם בחשבון. מיקום הכספת הוא לא פחות חשוב. אם ברשותכם כספת מסיבית, מומלץ שתחשבו על המקום האסטרטגי ביותר מפני שברגע שתותקן, לא תהיה לכם את האפשרות להזיזה למקום אחר.

עם כספת ביתית תרגישו בטוחים

רכישת כספת ביתית בסופו של דבר אמורה להגן על התכולה היקרה שלכם באופן הטוב ביותר עניין שיעניק לכם שקט נפשי ורוגע. קחו בחשבון שככל שכספת איכותית יותר, כך היא מבצעת הגנה טובה יותר. בחרו את הכספת הביתית המתאימה ביותר והתייעצו עם בעל מקצוע בענף הכספות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?