כספות חסינות אש – מי באמת זקוק להן?

כספות חסינות אש הן כספות מסוג מסוים והן מאוד ייחודיות. כספות אלו לא רק מגנות על ציוד ומקנות ביטחון והגנה מפני פריצה או גנבה אלא מגינות גם על נזקים היכולים להיגרם לסביבה. כמובן שכספות אלו יעודן לשמור על מסמכים בעלי חשיבות גבוהה מנייר וכמו כן להגן על חפצים של מדיה מגנטית כמו דיסקים ואר דיסקים ניידים המכילים בתוכם מידע חשוב ביותר. חומרים אלו רגישים לאש ודליקים במיוחד. לכן על מנת להגן על תכולה מסוג כזה, נצטרך לבחור כספות העמידות בפני אש בצורה טובה על מנת שהחומר לא יפגע וישמר במלואו.

איך נדע מה מתאים ונכון לנו?

כשנרצה לחפש כספת חסינת אש המתאימה לצרכים שלנו, נתחשב גם בקריטריונים הבסיסיים שנרצה מכספת. יש להתחשב בגודל הכספת, מנגנון הנעילה שלה, כמה היא שוקלת, מה נרצה לאחסן בה וכמובן איך תהיה מעוצבת ותשתלב בחלל המשרד, הבית או כל חלל אחר שברשותנו. כאשר התחשבנו בקריטריונים אלו נפנה ונתחשב במאפיינים החשובים לכספת החסינה מאש.

ראשית נצטרך להבין באיזה טמפרטורה הכספת יכולה לעמוד. כיוון שלכל חומר בטבע יש טמפרטורת בעירה ספציפית נצטרך להבין מה היא טמפרטורת הבעירה של החפצים בתוך הכספת. לצורך העניין אם ניירת או מסמכים נשרפים בטמפרטורה של 170 מעלות, נצטרך כספת מתחת לטמפרטורה הזו. בדרך כלל כספות חסינות אש המיועדות לניירת, מיוצרות כך שתוכלנה לעמוד בטמפרטורה של 150 מעלות. אם נרצה להגן על אר דיסק נייד המלא בקבצים, נצטרך כספת היכולה לעמוד בטמפרטורה של כעד 45 מעלות כיוון שמדיה מסוג שכזה, טמפרטורת הבערה שלה היא 50 מעלות. לכן, כאשר נבחר כספת כזו נצטרך להזמין כספת העומדת בטמפרטורה הנכונה על מנת שנגן על החומר שלנו בדרך היעילה ביותר ובצורה מקסימלית. דבר נוסף בעל חשיבות מרבית אותו נרצה לבדוק הוא כמה זמן הכספת יכולה לעמוד בבעירה על שתישרף לגמרי. דבר אחרון וחשוב ביותר הוא העמידות של הכספת בטמפרטורה החיצונית. ישנן כספות שיכולות להחזיק מעמד בבעירה למשך זמן קצר וכאלו היכולות לעמוד בטמפרטורה גבוהה מאוד במשך זמן ממושך. בסופו של דבר, הכל נמדד ונלקח בחשבון על פי הצורך של הלקוח ועד כמה הוא מוכן להשקיע ביכולותיה של הכספת, ככל שהכספת תהיה איכותית יותר, כך תכולתה תשמר טוב יותר.

כספת שהיא גם איכותית וגם חסינה מאש

אז באמת שיש מבחר גדול מאוד של חברות המתמחות בכספות. בסופו של דבר נרצה כספת שתהיה טובה, איכותית, נאמנה ושתשמור על החפצים שלנו לאורך זמן בצורה היעילה ביותר. בריח שירותים, חברה ותיקה הקיימת בשוק משנת 1984, היא אחת החברות המובילות בשוק הכספות. בריח שירותים מעניקה שרות אדיב ואישי יחד עם מוצרים איכותיים ומדורגת בין הטובים ביותר בארץ. לחברה ניסיון עשיר בענף הכספות ומספקת ייעוץ מוכוון ומדויק לצרכיו האישיים של הלקוח. החברה מייצרת מגוון עשיר של כספות העומדות בתקנים העולמיים, ידועה בטיב המוצרים שלה ומתאימה לכל המגזרים. בריח שירותים היא ללא ספק הבחירה הנכונה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?