כספות משרדיות

האם גם המשרד שלכם זקוק לכספת

אם לאחרונה אתם שוקלים לרכוש כספת משרדית ואינכם בטוחים שאתם באמת זקוקים למוצר כזה, המאמר הבא יוכל לסייע לכם לקבל החלטה. ישנם המון משרדים ובתי עסק שונים המחזיקים ברשותם כספות על מנת להגן על תכולות מפני גנבות, פריצות ואף נזקים שונים העלולים לקרות לתכולה החשובה הנמצאת בפנים. משרדים ובתי עסקים יכולים לשמור כל מיני סוגים שונים של רכוש בכספות המשרדיות השונות. פעמים רבות כספות משרדיות מכילות ניירת ומסמכים חשובים ומסווגים הקשורים לעסק, למשרד או אפילו אל הלקוחות השונים וחשוב מאוד שאף אחד שאינו קשור למשרד תהיה גישה אל מידע זה. לעתים כספת משרדית מכילה כסף מזומן שהוא חלק מיום העבודה, תכשיטים, מכשירים אלקטרוניים יקרים או המכילים מידע חשוב ומחובתנו  שיהיה מוגן גם כאשר אנחנו נמצאים במשרד אך במיוחד כאשר נעזוב את המשרד ונלך הביתה. על מנת לרכוש כספת טובה עבור המשרד שלכם, ישנם מאפיינים וקריטריונים לסוגים שונים של כספות ומידע בסיסי הוא קריטי טרם רכישת כספת על מנת שתהיה זו כספת נכונה וההשקעה הכלכלית תשתלם.

כספות משרדיות מסוגים שונים

עולם הכספות הוא רחב מאוד וישנו מגוון עצום של כספות משרדיות בגדלים וסוגים שונים המתאימים לתכולות ספציפיות. אם רוב התכולה שלכם עשויה ניירת ויש לכם כמות גדולה של מסמכים, כנראה שתצטרכו כספת גדולה, מסיבית ושתהיה חסינת אש. כספת גדולה תאפשר המון מקום גם למסמכים הקיימים וכמובן עבור מסמכים עתידיים. כובד הכספת ימנע מפורצים וגנבים את היכולת לשאת אותה למקום אחר וחסינות אש תוודא שאם במקרה ותפרוץ שרפה, הכספת תוכל להגן על התכולה למשך זמן מסוים כך שיהיה ניתן להצילה לפני שתישרף לחלוטין. לכל חומר טמפרטורת בערה שונה כך שאם ברצונכם להגן על התכולה בפני אש ונזקים אחרים בדקו שהכספת אכן מתאימה אל הרכוש שלכם. דבר שני שהוא בעל חשיבות רבה הוא מנגנון הנעילה של הכספת שמוכרח להיות איכותי וכמובן יעיל עבורכם לתפעול אחרת הגישה אל הכספת תהיה מוגבלת. ישנן כספות שיש להן יותר ממנגנון נעילה אחד וזאת על מנת להקשות עוד יותר על ניסיונות פריצה ולהעלות את רמת המיגון של הכספת. בכספות מסוימות אפילו מוטמנות מלכודות המזהות ניסיונות פריצה שונים ומיד ננעלות ובלתי אפשרי לפרוץ אותן. אז בקצרה, לפני רכישת כספת משרדית הבינו את מאפייני התכולה ובחרו בהתאם גם את מאפייני הכספת המשרדית.

רכישת כספת משרדית

כספות משרדיות, כספות ביתיות או כספות מסוגים שונים כדאי לרכוש מחברה מקצועית ומומחית בענף הכספות כך שתוכלו בוודאות לדעת מהם יכולות המיגון של הכספת והאם היא באמת הבחירה הנכונה והמתאימה ביותר עבור רכושכם המשרדי. אנשי מקצוע כמובן יוכלו לעזור לכם להבין היכן מומלץ עבורכם להתקין את הכספת, איזה גודל הוא הנכון, האם ישנה משמעות למסת הכספת וכמובן יעזרו לכן לבחור את המנגנונים היעילים והטובים ביותר עבור התכולה שלכם כך שתוכלו להיות רגועים בכל עת, גם כאשר אתם במשרד וגם כאשר אתם בבית.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?