כספות חסינות אש

כספת בתקן או כספת רגילה

כולנו חושבים שאנחנו יודעים מהי מטרתה העיקרית של כספת והיא כמובן ההגנה על תכולה יקרת ערך הנמצאת בפנים מפני ניסיונות שונים של פריצות וכמובן גנבות. אין ספק שזו אחת המטרות החשובות ביותר שלשמן רוכשים כספת אך ישנה סיבה נוספת והיא אינה חשובה פחות. לעתים ברחבי מתחמי עסקים או מתחמים פרטיים עלולים להתרחש מקרים לא צפויים שיכולים להזיק לתכולה היקרה הנמצאת בפנים אם הכספת אינה יכולה לעמוד בפני מפגעים מסוימים לפחות לזמן מסוים כך שתהיה הזדמנות להציל את התכולה. מקרים העלולים לקרות באופן בלתי צפוי הן שרפות, הצפות, נפילות ועוד. ישנן כספות בהמון סוגים שונים וגם כאלה שיכולות להעניק הגנה איכותית ומצוינת באופן וודאי. על מנת לרכוש כספת איכותית שתוכל להגן על רכוש יקר בצורה הטובה ביותר ולהחזיק לאורך שנים, כנראה שהכספת תהיה איכותית ובעלת מנגנונים ויכולות מיגון ספציפיות וידועות מראש. הכספות היחידות שניתן לדעת מהן יכולות המיגון המדויקות שלהן הן כספות שקיבלו תקן.

כיצד כספת מקבלת תקן

כספות בתקן קיימות במגוון רחב של סוגים. כספת בתקן היא בעצם כספת שלפני קיבלה את התקן שלה היא עברה סדרה ארוכה של מבדקים ובחינות שקבעו עד כמה היא עמידה בפני כל מיני נזקים שונים העלולים לפגוע בכספת, אם זה במהלך שוד או פריצה או אם זה על ידי נזקים בלתי צפויים. כאשר בוחנים כספות שונות בעצם מנסים לפרוץ אותן באמצעות מכשירים שונים ולדמות ניסיונות פריצה. כספות לעתים עוברות ניסיונות פריצה על ידי קידוח, לעתים באמצעות מכשיר המבער, מנסים אולי להפילן דרך החלון ובשיטות שונות אחרות שאינן מיועדות לפריצת כספת בשיטה תקינה. כספת בתקן מסוים יכולה להגן על תכולות שונות בפני נזקים. לצורך הדוגמה, כספת עם תקן של חסינות בפני אש יכולה להגן על תכולות העשויות מחומרים שונים למשך זמן מסוים. ישנן כספות חסינות אש המגנות על ניירת, כספות חסינות המגנות על מדיה מגנטית שיכולה לכלול מכשירים אלקטרונים שונים וכספות בתקן המיועדות להגנה על נשק, תרופות ועוד. לכל תקן חסינות אש ישנו זמן מדויק שהכספת מסוגלת לעמוד בפני האש. הכספות עשויות מחומרים שונים מהסיבה הפשוטה שתכולות שונות נשרפות בטמפרטורות שונות וצריכה להיות התאמה בין השתיים. כספות בתקן נחשבות לכספות ברמה הטובה והאיכותית ביותר כך שאם אתם רוצים באופן וודאי להעניק לכספת שלכם הגנה, כספת בתקן היא הבחירה הטובה ביותר.

היכן רוכשים כספת בתקן

כספות בתקן מומלץ לרכוש אך ורק מחברה המתמחה בענף הכספות השונות. רק צוות מקצועי יכול לעשות התאמה מדויקת בין סוגי תכולה שונים לבין התקן הנכון. בנוסף, בעלי מקצוע יתחשבו ביכולות מיגון אחרות ויספקו כספת חסינת אש בעלת מנגנוני נעילה נוחים וטובים. מאפיינים נוספים שיכולים לתרום לבחירת הכספת הנכונה הם גודל, מסה, מיקום התקנת הכספת ולענות על השאלה האם היא תהיה מוסתרת או האם תהיה מספיק איכותית שאין צורך להחביאה כלל.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?