כספות ביתיות

מה מכניסים אל כספת ביתית

ישנן המון תכולות ורכוש יקר ערך שאנשים שונים מחזיקים בביתם ובגלל זה בשנים האחרונות כספות ביתיות התחילו להימכר יותר ויותר. פריצות וגנבות הם אירועים לא נעימים שלצערנו קורים לא מעט וסביר להניח שתמיד יהיה את מי שירצה להניח את ידיו על רכוש שאינו שייך לו. אם גם אתם מחזיקים רכוש יקר ערך בביתכם ואתם חוששים שהוא ייגנב כאשר לא תהיו בבית, רכישת כספת יכולה להיות הפתרון שיעניק לכם ולאחרים בבית שקט נפשי וביטחון כי התכולה או הרכוש יקר הערך שלכם יהיה מוגן בכל עת. ישנם סוגים רבים של כספות ביתיות שחלקן גדולות, חלקן קטנות ועל מנת לא לעשות בחירת כספת שגויה, ישנם כל מיני מאפיינים וקריטריונים חשובים שצריך לקחת בחשבון וצריכים לבדוק לפני שיוצאים לרכוש כספת חדשה. בשורות הבאות אכתוב על מידע בסיסי שיכול לסייע בבחירת כספת ביתית מתאימה עבור תכולה ספציפית. הכוונה בתכולה ספציפית היא שאנשים מאבטחים תכולות העשויות מחומרים שונים ומיד ארחיב.

מאפיינים וקריטריונים

כאשר בוחנים סוגים שונים של כספות ביתיות, חשוב להבין שמאפיינים אותם כל מיני דברים. ישנן כספות מאוד גדולות, ישנן כספות מאוד קטנות. חלק מהכספות הן מאוד מסיביות, יתרון שמקשה על עקירתה וגנבתה מהמקום ולנסות לפרוץ אותה ביעד אחר כאשר אין סכנה. ישנן כספות בתקן שמיוצרות על מנת להגן על תכולות מסוגים שונים מפני נזקים שונים כמו מפני ניסיונות פריצה הנעשים באמצעות כלי עבודה שכלל אינם מיועדים לפריצת כספת. כספות בתקן עברו בדיקות ומבחנים שונים המנסים לדמות נזקים העלולים לקרות לה וגם ניסיונות פריצה שונים כגון קדיחה בכספת, שרפת כספת, שבירת כספת ועוד. כאשר כספת מקבלת תקן אנחנו בעצם יכולים לדעת מהי רמת המיגון שלה ובפני אילו נזקים היא עמידה. סוג נוסף של כספות הן כספות חסינות אש. חסינות כספת מפני אש הוא סוג של תקן והוא מציין על איזו תכולה כספת יכולה להגן ועד כמה זמן בשעת שרפה. ישנן כספות חסינות אש עבור תכולה שהיא ניירת, כספות חסינות אש עבור תכולה שהיא סוגים שונים של מדיה מגנטית ועוד. ישנן כספות כשאשר מתקינים אותן הן בעצם מעוגנות לקיר או לרצפה עניין שגם מקשה על ניסיונות גנבה שונים וישנן כספות המיועדות להסתרה אם זה בתוך הקיר או בכל מקום אחר. מנגנוני נעילה הם חלק חשוב בבחירת הכספת. על המנגנון להיות איכותי וכמובן נוח עבורכם לתפעול. ישנם מנגנונים הננעלים באמצעות קוד סודי, מנגנונים הננעלים באמצעות כרטיס מגנטי, טביעת אצבע שהיא בעצם מנגנון ביומטרי, מנגנונים הננעלים על ידי מפתח ומנגנונים מכניים.

התייעצו עם מומחה

למרות שכעת יש ברשותכם מידע בסיסי, אין זה אומר שאתם מוכנים לרכוש כספת בעצמכם. עם המידע הראשוני שברשותכם, פנו אל חברה מקצועית בענף הכספות מפני שהיא היחידה שיכולה לכוון אתכם אל הכספת הנכונה עבורכם. אל תתפשרו בתהליך בחירת הכספת הנכונה אם ברצונכם שתשרת אתכם נאמנה לשנים רבות.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?