כספות כבדות

כיצד מובילים כספת כבדה ממקום למקום

עולם הכספות מכיל המון סוגים שונים של כספות המתאימות להגנות של תכולות מסוימות ומסייעות לענפים, תעשיות ואנשים פרטיים. ישנם המון סוגי תכולות שזקוקות להגנה הטובה ביותר בעוד ישנן תכולות שמספיקה הגנה ברמה מסוימת. בענף נוכל למצוא כספות בכל מיני גדלים שונים, כספות במסות שונות וכמובן כספות הננעלות על ידי סוגי מנגנונים הפועלים באופן שונה. כאשר עוברים לדירה חדשה או כאשר מתכננים להעביר את המשרד או את העסק ליעד חדש, צריך להבין כיצד יש לבצע את תהליך ההובלה בהתחשב בסוג הכספות השונות שברשותכם. את התהליך הזה בדרך כלל מבצעת חברת כספות מקצועית המציעה מגוון של שרותים הכולל שרות של הובלת כספות מקצועי. את תהליך הובלת הכספת מוכרחים לתכנן טרם יום ההובלה על מנת לבצע אותו כמו שצריך כי לכל כספת יש את הצרכים הספציפיים שלה. לא כל בעלי הכספות מבינים את החשיבות הרבה שבהובלת כספת נכונה. אנשי הובלה המעבירים את הדירה אינם יודעים כיצד לבצע את התהליך וכיצד יש להתייחס אל כל כספת.

איך מובילים כספת כבדה

כספות כבדות בדרך כלל מעניקות יתרון גדול מאוד. כיוון שהכספת היא כבדה מאוד, לעקור אותה ממקומה ולגנוב אותה אל יעד אחר תהיה משימה קשה במיוחד עד כדי בלתי אפשרית. הכספות הכבדות מתוכננות כך שאי אפשר לגנוב אותן. על מנת להעביר כספת כבדה ממקום למקום צריך שרות הובלה מקצועי שיודע בדיוק כיצד לבצע תהליך זה. כיצד מעבירים את הכספת ובמה צריך להתחשב מיד נבין. אם כספת כבדה נמצאת גבוה בבניין משרדים או מגורים, ישנם מנופים מיוחדים עבור תהליכי הובלה כאלו. מכשירי המנוף צריכים להיות מותאמים לכספת מכמה בחינות:

  1. גודל מתאים – גודל המנוף צריך להיות מותאם במאת האחוזים לגודלה של הכספת המובלת. אם גודל הכספת לא יקבע טרם יום ההובלה, הובלת הכספת לא תוכל להתבצע. ישנן כספות מאוד גדולות ולכן הגודל הנכון הוא קריטי.
  2. אורך הזרוע – ישנן כספות כבדות המותקנות בתוך עומקו של חלל, בלתי אפשרי לפרק אותן ולהרכיבן מחדש ועל מנת להגיע אליה, אורך הזרוע חייב להיות מדויק כי בלתי אפשרי להזיז אותה לבד אפילו מילימטר.
  3. משקל – למנוף צריך להיות משקל מקסימלי אותו הוא יכול לשאת. על מנת לשאת כספות כבדות ששוקלות המון, המנוף חייב להיות מותאם במדויק. אם המנוף לא יתאים לנשיאת משקל הכספת, הוא לא יוכל להרימה ושנית, הזרוע של המנוף עלולה להישבר בתהליך הנשיאה של הכספת מיעדה הישן עד לכלי התחבורה המיועד. סיטואציה כזו יכולה לפגוע בבני אדם והיא מסוכנת ביותר.

הובלה בטוחה מעניקה ביטחון

הובלת כספות באופן כללי וכספות כבדות בפרט, חייבת להיות מתוכננת בקפידה. הובלת כספת בצורה שאינה מקצועית עלולה לא רק לפגוע במנגנונים השונים שלה ולהזיק לה, היא עלולה לסכן חיי אדם. אל תתפשרו בהובלת הכספת כאשר אתם עוברים אל יעד חדש.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?