תיקון כספות

מתי כספת תזדקק לתיקון

ישנן כל מיני סיבות וכל מיני מצבים בהם כספות שונות תזדקקנה לתיקון. יכול להיות שהכספת שלכם עברה ניסיון פריצה שגרם לה לנזק והיא אינה פועלת כראוי. יכולות להיות סיטואציות שכספות מסרבות להיפתח כי כנראה זקוקות לתיקון או תחזוקה מסוימת שלא קיבלו כבר זמן מה ובדיוק אותו הדבר לגבי נעילתן. חפצים שונים יכולים למנוע מהכספת שלנו להיסגר. לכספות יש בריחים הננעלים כאשר נכנסים אל מגרעות מיוחדות ואם חפץ כלשהו ניתקע במגרעות, הדלת לא תיסגר. במקרים כאלו אנשים ינסו להפעיל לחץ וכח על הכספת מה שעלול לפגוע בה. דבר נוסף שיגרום נזק לכספת הוא הכנסה של עודף תכולה אל הכספת. מצב כזה עלול גם להזיק למנגנון הנעילה שלה. לכספת יש עומק ייעודי שנגמר תמיד היכן שנגמר המדף. אם קרה ומצאתם את עצמכם באחת מהסיטואציות האלה או בסיטואציה דומה, תצטרכו להזמין איש מקצוע מומחה שיתקן את הנזק של הכספת ולא ייצור נזק נוסף.

כספת צריכה טיפול מיוחד

כספות הן מוצר משוכלל מאוד ולכן על מנת לתקן אותן על אחת כמה וכמה אם הן איכותיות, רק איש מקצוע מומחה בענף הכספות יוכל לעשות זאת. אם תקראו למנעולן שהוא בוודאות אינו איש המקצוע המתאים לתיקון כספות, הנזק של הכספת עלול לגדול ויחד איתו גם עלות התיקון. אנשי מקצוע העובדים בענף הכספות הם אנשים שרכשו מידע רב וצברו המון ניסיון וידע בטיפול בכספות שונות. תיקון כספות נעשה בכל מיני שיטות שונות המשלבות כלים מיוחדים לטיפול בכספות אז כאשר תזמינו בעל מקצוע, בדקו שאכן יש לו את תעודת ההסמכה הנכונה המעידה על כישוריו לטפל ולתקן כספות. על מנת לתקן כספת צריך להכיר כהוגן את סוגי המנגנונים השונים הנועלים את הכספות. חברות המתמחות בענף הכספות בדרך כלל מציעות מגוון רחב של שרותים הקשורים לכספות. חברה מקצועית תציע מגוון רחב של סוגי כספות לרכישה, היא תבצע התקנות שונות ועיגונים של כספות למקומות שונים, תעסיק פורצי כספות שיודעים כיצד להתמודד עם כספות נעולות, תוביל כספות ממקום למקום וכמובן תדע כיצד לתקן כל כספת הקיימת בענף. לכספות יש כל מיני סוגים שונים של מנגנוני נעילה. חלק מהמנגנונים עובדים באמצעות מערכות אלקטרוניות וננעלות על ידי קוד סודי או טביעת אצבע, מנגנונים אחרים ננעלים באמצעות מערכת מכנית וישנם כאלו שבאמצעות מפתחות. אדם שמתקן כספות צריך להכיר את כל הסגנונות השונים שקיימים על מנת לתקן את הכספת ולהחזירה לתפקוד יעיל ונכון.

איך בוחרים את איש המקצוע

חברה מקצועית בעלת שם ודאי תציע את כל מגוון השרותים השונים הקשורים לענף וכמובן תציין שהיא מעסיקה אנשי מקצוע בעלי תעודות הסמכה. חברת "כספות בריח" היא אחת החברות הוותיקות והמקצועיות ביותר בענף. לחברה צוות מנוסה ומיומן מאוד כך שיכולה לתקן כל סוג של כספת הזקוקה לטיפול. מאוד מומלץ לערוך בדיקת תחזוקה לכספת מדי שנה, כך תוכלו למנוע את הצורך בתיקונה.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?