כספות חסינות אש

האם כספת ביתית צריכה להיות בעלת מאפיינים מיוחדים

בשנים האחרונות, כספות ביתיות צברו תאוצה רבה והפכו להיות פופולריות מאוד. הסיבה שהרבה מאוד אנשים רוכשים כספת ביתית היא המודעות שגדלה כמו גם הרצון להגן על תכולה יקרת ערך מפני גנבות ופריצות. לצערנו הרב, פריצות לא נראות כאילו הולכות לחלוף מן העולם ואם יש ברשותכם רכוש יקר ערך שאתם מחזיקים בבית, אולי גם לכם כדאי לרכוש כספת ביתית. כספת עבור צרכים פרטיים וביתיים יכולה לבצע עבודת הגנה טובה מאוד במידה והיא אכן עומדת בסטנדרטים מסוימים וכמובן מתאימה להגנת התכולה הספציפית שלכם. עולם הכספות הוא רחב ומגוון הכספות השונות המוצעות למכירה הוא גדול. אם אתם מעוניינים לרכוש כספת ביתית בקרוב, הטיפ הגדול ביותר הוא לוודא את מאפייניה ולבחור בהתאם. אם אנכם יודעים כיצד להתחיל מפני שאין כלל ידע לגבי הסוגים השונים שנמכרים, פנייה לבעל מקצוע היא כמובן הדרך הנכונה והבטוחה ביותר לרכישה מוצלחת. בשורות הבאות אפרט על סוגי תכולות שונות הזקוקות למיגונים שונים.

כספות שונות עם רמון מיגון משתנות

אז ישנם סוגים שונים של תכולות וטרם רכישת כספת ביתית, רצוי מאוד שנוודא שאנחנו בוחרים את הנכונה. רכישה שגויה לא ממש תצליח לבצע את עבודת ההגנה מה שאומר שרכישת הכספת לא תהיה משתלמת, לא תהיה מעשית ולא כלכלית. הנה כמה מאפיינים שונים היעילים עבור תכולות מסוימות:

  • ניירת: אם חלק מהתכולה המאוחסנת בכספת הביתית שלכם או אפילו רובה מורכבת מניירת שיכולה לכלול חוזים, מידע חשוב במיוחד, צ'קים או שטרות של כסף מזומן, כדאי מאוד לרכוש כספת בעלת מיגון מפני אש. כספות חסינות אש מיוצרות עבור הגנה על תכולות ספציפיות. כספות כאלה בעצם מגנות על התכולה במקרה ופרצה שריפה. החסינויות בפני אש משתנות ומאפשרות את הסיכוי להציל את התכולה מהשמדה. כספת חסינת אש עבור ניירת לא תעלה על הטמפרטורה הפנימית של 160 מעלות כיוון שניירת נשרפת בטמפרטורה של 170.
  • מדיה מגנטית" מדיה מגנטית יכולה לכלול סוגים שונים של מדיות. נוכל למצוא תקליטורים, מחשבים ניידים, כוננים ניידים ומכשירים אלקטרוניים אחרים. מדיה מגנטית וניירת אינן נשרפות בטמפרטורה זהה. כספת להגנת מדיה מגנטית תעמוד בטמפרטורה של עד 40 מעלות כיוון שמדיה מהסוג הזה נשרפת בטמפרטורה של 50 מעלות.
  • נשק: נשק חייב להיות ממוגן בתוך כספת שקיבלה תקן ועומדת בדרישות של משטרת ישראל. הנשק מוכרח להיות ממוגן באופן הטוב ביותר על מנת לא לסכן חיי אדם.

כיצד בוחרים

ובכן, אתם לא צריכים לדאוג שאין בידכם את המידע הדרוש לרכישת כספת יעילה. זו בדיוק הסיבה בגללה קיימים אנשי מקצוע. פנייה אל חברה וותיקה והתייעצות עם אנשי הצוות היא הדרך הנכונה ביותר לרכישת כספת. אנשי המקצוע הם בעלי ידע וניסיון רב, הם ראו הרבה דוגמאות ויודעים בדיוק כיצד להתאים את הכספת אל תכולה חדשה. ההמלצה הטובה ביותר היא לא להתפשר  כאשר רוכשים כספת חדשה. רק באופן הזה הכספת תצליח להגן על התכולה שלכם גם מפני פריצות וגם מפני נזקים, לטווח ארוך במיוחד.
https://www.youtube.com/watch?v=QiZb877MwDI

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?