כספת ביתית

הדברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם קונים כספת

רכישת כספת אינה דבר שיש להקל בו ראש מסיבות רבות, הכספת היא אישית, לרוב מאחסנים בתוך כספת דברים שנרצה למנוע מאחרים להגיע אליהם. קניית כספת מאלצת אתכם ליצור קשר עם אנשים נוספים, לרוב כאלו שאתם לא מכירים והם נחשפים לרכוש שלכם, למקום מגוריכם ולכל מידע רגיש שאתם מאוד רוצים להסתיר, בנוסף לכל אלו יש לא מעט סוגי כספות שמבלבלים ומקשים על הבחירה לכן, רגע לפני שאתם עומדים לרכוש כספת הנה כמה דברים שכדאי לכם לדעת.

ראשית דבר נכיר את הכספות השונות

יש מגוון גדול של כספות הנבדלות אחת מהשניה על ידי המשקל, סוג הנעילה ועוד. חשוב להכיר את סוגי הכספות והנעילות שלהן על מנת שתוכלו לבחור את הכספת המתאימה ביותר עבורכם. וכמובן שסוג הכספת יכתיב לנו ברוב מקרים את אופי ההתקנה.

  • סוגי כספותכספות ביתיות, כספות משרדיות, כספות חסינות אש, כספות כבדות וכספות בתקן, חשוב לזכור כי כספות בתקן הן כספות טובות יותר, איכותיות יותר וקשות יותר לפריצה, תמיד תעדיפו כספת בתקן כי יש תעודות המעידות על העמידות שלה. בין הדגמים השונים נוכל לראות כספות חסינות אש ייעודיות להגנה על ניירת מפני שריפה.
  • סוגי נעילה– נעילת הכספות מתאפשרת בכמה אפשרויות, נעילת מפתח, נעילה אלקטרונית על ידי קוד, נעילת קומבינציה מכאנית ונעילת מפתחות בכספות מסוימות משלבים מספר מנגנוני נעילה על מנת להקשות עוד יותר על פריצת הכספת.
  • סוגי התקנות – יש סוגים שונים של התקנות כאשר ההתקנה הנפוצה ביותר היא התקנה על ידי קיבוע עם ברגים, אך יש גם התקנות על ידי יציקה או ריתוך, אלו נחשבות התקנות ורכבות יותר אך איכותיות בהרבה.

כדאי לדעת לפני רכישת כספת

ההחלטה לרכישת כספת אף פעם אינה דבר קל מסיבות רבות, הראשונה היא הדעה שרכישת כספת מזמינה את הגנב. אנחנו לא נותנים אמון במוכר הכספת שישמור סוד ולכן עולה כמעט תמיד חשש שלאחר רכישת הכספת יבוא גנב. הסיבות לחששות אלו נובעות מכן שבעת הרכישה אנו נחשוף למוכר מה הצרכים, מה הערכים וכמובן שהוא ידע איזו כספת תהיה לנו, אבל אם נשמור על כמה ככלי אצבע סביר להניח שדברים כאלו לא יקרו.

  • מה קונים – לדעת מה קונים חוסך לכם הרבה, גם כסף, גם זמן וגם את הסיכוי שימכרו לכם מה שאתם לא צריכים. אז איך תדעו מה מתאים לכם? פשוט הגדירו את הערכים שאתם עתידיים להכיל בכספת, לאחר מיכן החליטו על מנגנון הנעילה שמתאים לכם ביותר, דבר שלישי ואחרון מיצאו את המקום שהכי נראה לכם על מנת שתהיו עם הערכת מידה לכספת שתקנו.
  • ממי קונים – חשוב לא פחות לדעת ממי קונים את הכספת, ההמלצה הגורפת היא לפנות לחברות מוכרות, ותיקות שיש להן מוניטין. היתרון הוא שתוכלו לקבל מענה מושלם שיכלול מעבר לרכישת הכספת גם את ההתקנה והשירות העתידי עבורה במידה ותצטרכו.
  • מי מוביל – תמיד תעדיפו את המוביל של החברה, במקרים שהכספת גדולה וכבדה בקשו שההובלה תהיה מטעם בית העסק.
  • מי מתקין – התקנת הכספת במקרים מסוימים יכולה להתבצע על ידם אולם אם תרצו במתקין גם כאן בדומה למוביל תעדיפו הובלה מטעם החברה שממנה קניתם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?