כספת דגם JQ

הכספת הבטוחה ביותר

אם ניסיון העבר שלכם בבחירת כספות לא היה מוצלח כל כך, המאמר הבא מטרתו לעזור לכם לעשות הפעם את הבחירה הנכונה. אם בעבר רכשתם כספת והיא לא האריכה ימים, עשתה בעיות ואפילו נפרצה בקלות, ישנם מספר דברים חשובים שעליכם לדעת על מנת שתדעו איך לרכוש את הכספת שתספק את ההגנה הטובה ביותר עבור הרכוש אותו אתם מעוניינים למגן. כמובן שיש המון סוגים שונים של כספות ובתוך הסוגים השונים יש גם סוגים שונים של מנגנוני נעילה, סוגי מלכודות וחומרים שונים עליהן כספות יודעות להגן. יש הבדלים משמעותיים בתוך  המגוון הגדול של הכספות. ובכן, אתם לא תישארו מבולבלים, ישנם דרכים מסוימות להבדיל בין סוגי הכספות בצורה מדויקת ביותר. לכל כספת יש רמת מיגון שונה ויעוד שונה. כמובן שהדבר המשותף לכל סוגי הכספות הוא העובדה שצריכות להגן על התכולה מפני פריצות וגנבה אך יש לה גם יעודים נוספים. מה שקובע את ההבדלים בין הכספות השונות הוא התקן שנקבע עבורן.

כספת בתקן מבטיחה הגנה טובה יותר מאחרות

אז כבר הבנו שלכספות יש תקנים מסוימים. חשוב לציין שלא כל הכספות הן כספות בתקן. על מנת שכספת תוגדר שהיא בתקן, היא צריכה לעבור סדרה של מבדקים שיקבעו עד כמה היא עמידה בפני אלמנטים שונים שיכולים להזיק לה. הכספות עוברות מבדקים של עמידות בפני אש, כלומר כמה זמן תוכלנה להגן על התכולה שנמצאת בפנים. אם הן עומדות בסטנדרט שנקבע מראש, הן יקבלו את אישור התקן הספציפי. ישנן כספות שהתקן שלהם מציין שעמידות בפני אש למשך כשעה ויש כספות שהתקן שלהן מציין שעומדות בפני אש זמן רב יותר. מה שעוד נבדק במהלך בדיקת הכספות הוא עמידות הכספת בפני ניסיונות פריצה שונים. כמה הכספת עמידה בפני ניסיון קידוח, ניסיון פריצה עם כלים ידיים וניסיון עקירה. שם התקן יכלול בתוכו את הפרטים לגבי עמידות הכספת. ישנם ארגונים וחברות המוכרחים להשתמש בכספות בתקן כי תכולתן חייבת להיות מבוטחת וחברות הביטוח אינן מבטחות כספות שאינן בתקן. לכן, משטרת ישראל, משרד הביטחון וארגוני אבטחה שונים חייבים להשתמש בכספות בתקן המדורג גבוה מאוד. באופן כללי, אם החלטתם שברצונכם לרכוש כספת, מומלץ מאוד לקנות כספת איכותית. כספת איכותית תעמוד בפני פריצות ברמה הרבה יותר גבוהה מזו של כספות פשוטות. בנוסף, עליכם להבין מהי התכולה אותה תרצו למגן על מנת שתבינו את פונקציות המיגון השונות להן אתם זקוקים ומהו התקן הרצוי.

היכן רוכשים כספות בתקן

ישנן חברות רבות המציעות ומוכרות כספות בתקן. כאשר תפנו לחברה, בדקו שהם מציעים את התקן שאותו אתם צריכים. בנוסף, בחרו חברת כספות המציעה ייעוץ והכוונה לגבי הרכישה הנכונה ושיודעת לבצע התקנות איכותיות. אנשי מקצוע שעוסקים בענף הכספות הם בעלי ידע רחב על הסוגים השונים של הכספות, מנגנוני הנעילה השונים והתקנים השונים. בחרו בחברה מקצועית בעלת וותק וניסיון עשיר בענף ותוכלו לרכוש כספת בתקן המתאים ביותר עבורכם.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?