כספות ביתיות

מעוניינים להגן על מידע מסווג בכל עת?

אם אתם בעלי עסק, משרד או רשת של חנויות ואתם מחזיקים מסמכים בעלי ערך חשוב מאוד, הגישה אליו צריכה להיות בוודאי שלכם בלבד. המסמכים יכולים להיות מסמכי חוזים, מסמכי מידע עסקי, נתונים מספריים על המשרד והעסק או משכורות, דרכונים או כל דבר שחשוב לכם שנמצא במקום העבודה והייתם מעוניינים שיהיה מוגן בכל עת ובשום פנים ואופן לא יגיע אל הידיים הלא נכונות. בדיוק בשביל זה יצרו את הכספות המשרדיות. כספות שמטרתן להגן על הרכוש אותו את מחזיקים במקום העבודה שלכם, משתמשים בו על בסיס יומיומי ואינכם יכולים לקחת אותו הביתה. רכישת כספת משרדית תאפשר לכם ללכת הביתה בתום יום העבודה ולישון בשקט . בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים ובעלי עסקים רוכשים כספות אישיות ומשרדיות על מנת לא לקחת סיכון מיותר ומאבטחים את רכושם בפני גנבות, פריצות ואף מבטחים את הכספות השונות בהתאם לחומר ממנו עשוי הרכוש אותו הם מעוניינים למגן.

סוגים שונים של כספת

כאשר תלכו לרכוש כספת משרדית, חשוב שתדעו כמה דברים חשובים טרם הקנייה. ללכת ולרכוש כספת בלי שבדקתם מהי הכספת הנכונה והמתאימה ביותר עבורכם יכול לגרום לתוצאה של בזבוז של כסף ואי השגת המטרה. ישנם סוגים רבים של כספות משרדיות אך לכל אחד מאתנו עסק שונה ורכוש שונה. ראשית, תצטרכו להבין מהי המשמעות של למגן מסמכים. מסמכים כמובן זקוקים להגנה מפני פריצות אך מה קורה אם פורצת שרפה במשרד. ובכן, ישנן כספות שיודעות להגן על מסמכים בשעת שרפה כי הן חסינות אש. כספת משרדית יכולה להיות גם חסינה מפני אש וגם בעלת מנגנוני הגנה מצוינים. יש הבדל בין כספות חסינות האש ולכן חשוב להתייעץ עם החברה ולהבין איזו כספת תהיה היעילה ביותר. אם אתם זקוקים להגנה על מדיה מגנטית הכוללת קבצים מסוגים שונים כמו כוננים ניידים המכילים מידע חשוב או דיסקים, תזדקקו לכספת המיועדת להגנה על מדיה מגנטית כך שתהווה הגנה מצוינת גם כאשר פורצת שרפה. אז, כספת משרדית צריכה להתאים לחומר אותו ממגנת. ומה עם הגודל? כספת משרדית צריכה להתאים בגודלה כך שתוכל לאחסן את הכמות של החומר הממוגן ושיישאר עוד מקום לתכולה עתידית. דבר נוסף שתרצו לקחת בחשבון הוא היכן תרצו למקם את הכספת המשרדית שלכם. האם תרצו שתהיה גלויה לעין או לא, האם תהיה מעוגנת לקיר או לרצפה כך שתוכלו לעשות את הבחירה בהתאם. את כל הדברים האלו תצטרכו להחליט לפני שתקנו את הכספת.

כספת איכותית שווה מיגון מצוין

לסיכום, חשוב שתדעו שככל שכספת היא איכותית יותר, כך היא ממוגנת יותר. ישנם המון סוגים של מנגנוני נעילה ופתיחה לכספות המשרדיות השונות ואתם צריכים לבחור כספת איכותית בשילוב מנגנון פתיחה שמתאים לסגנון העבודה שלכם. ישנם כספות איכותיות ביותר המכילות מלכודות המופעלות ברגע שיש ניסיון פריצה ומקשות בצורה בלתי רגילה על ניסיון הפריצה וכמעט בטוח שהפורץ לא יצליח לפרוץ את הכספת. בהצלחה!

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?