דלת מסיבית של חדר כספת

למי מיועדות כספות כבדות

כספת כבדה, בין המטרות העיקריות והחשובות שלה היא לעכב את ניסיון הפריצה ולמנוע מהפורץ לגנוב ולעקור את הכספת ולבצע את הפריצה במקום אחר ללא הפרעה ופחד להיתפס על ידי בעלי הבית,  בעל העסק או המשטרה. כספות כבדות ניתן למצוא בעסקים וחברות ואפילו בבתים פרטיים המאחסנים רכוש יקר ערך המעוניינים שלא תהיה אופציה להעברת או גנבת הכספת ליעד אחר. ישנם כספות כבדות גדולות מאוד וכספות כבדות קטנות, המשקל מיועד לעיכוב בנשיאת הכספת ממקום למקום. אך מה עם שאר המנגנונים של הכספות הכבדות, אילו מאפיינים נוספים יש להן למעט הכובד הרב שלהן? בשורות הבאות אפרט על סוגי הכספות הכבדות השונות ומה חשוב מאוד להבין טרם רכישת כספת כבדה.

מאפייני כספות כבדות

הדבר שאולי הכי חשוב להבין לגבי כספות כבדות הוא שמשקל הכספת אינו מעיד על יכולות המיגון שלה. אם כספת היא כבדה, אין זה אומר כלל שיהיה קשה לפרוץ אותה. הדבר היחידי שזה אומר, שלשאת את הכספת ממקום למקום יהיה כמעט בלתי אפשרי אלא אם יש ברשותכם את הציוד המיוחד וכלי הרכב המתאימים על מנת להעביר כספת ששוקלת המון. אם ברצונכם לוודא שלא יהיה סיכוי שמישהו שאינו מורשה גישה אל הכספת יצליח לשים את ידו על התכולה הנמצאת בפנים, כספת כבדה צריכה עוד מספר מאפיינים חשובים מאוד. אם כובד הכספת אינו משפיע על איכות המיגון שלה, תצטרכו לוודא שאתם רוכשים כספת איכותית. כספת מהסוג האיכותי משמעותה שיש בה מנגנון נעילה מסובך שיקשה מאוד על פריצתה. ככל שכספת תהיה איכותית יותר, כך יהיה קשה יותר לפרוץ אותה. אם יש ברשותכם המון חפצים ומוצרים יקרי ערך שאתם נאלצים להשאיר בעבודה על בסיס יומיומי, כספת כבדה המשלבת מנגנון נעילה איכותי היא ההמלצה הטובה ביותר עבורכם, ככה תוכלו למנוע גם את פריצתה וגם את העברת הכספת ממקום למקום. על מנת להקשות עוד יותר על ניסיון הפריצה, ניתן לעגן את הכספת לקיר או לרצפה, אם זו כספת מאוד כבדה, הגיוני יותר שתהיה מעוגנת לרצפה.

היכן מומלץ לרכוש כספת כבדה

את הכספת הכבדה מומלץ מאוד לרכוש מידי חברה בעלת שם וותק בענף הכספות. חברות מקצועיות בעלות ניסיון רב, יעניקו לכם ייעוץ אישי ויעזרו לכם להתאים את הכספת הנכונה עבור השימוש הרצוי. הצוות של חברת הכספות יתקין לכם את הכספת בצורה מקצועית ואיכותית שתעזור לכספת לשמר את עצמה למשך שנים רבות ללא צורך בתחזוקה שוטפת, בתנאי שהכספת היא מהסוג האיכותי. חברה המתמחה בענף הכספות, תדאג שהכספת תענה על כל הדרישות הביטחוניות להם אתם זקוקים בין אם זה משקל, גודל, חסינות בפני אש, חסינות בפני מים ולחות וכמובן חסינות גבוהה מפני פריצה ועקירה של הכספת ממקומה.  בריח שרותים היא בין החברות הוותיקות בענף הכספות, היא מעניקה שרות מקצועי ואישי ותלווה אתכם החל מבחירת הכספת ועד התקנתה בבית, במשרד או בעסק.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?