כספות כבדות

האם תיקון הכספת עלולה להזיק לה

אם יש ברשותכם כספת כבר לא מעט שנים, אתם וודאי מבינים כי הטיפול בכספת הוא בעל חשיבות רבה. כספות על סוגיהן השונים ובייחוד אם הן איכותיות ואמורות להחזיק מעמד למשך שנים רבות, תהיינה זקוקות לתחזוקה. תחזוקת כספת איכותית אינה נעשית לעתים תכופות אך פעם בשנה לפחות, יש לבצע בדיקה של מנגנוני הכספת השונים ולבצע שימון או חיזוק של הברגים. אם לא תעשו זאת ולא תשקיעו בטיפול בכספת שלכם, היא עלולה לעשות בעיות שזו דרכה לומר לכם שהיא זקוקה לתחזוקה ורענון. כספת שאינה מתוחזקת עלולה לסרב להיפתח אם זה על ידי הקשת הקוד הסודי, באמצעות טביעת האצבע או באמצעות כל מנגנון אחר הזקוק לתחזוק. ישנם מקרים נוספים בהם כספות עלולות להתקלקל. לכספות ישנו עומק ספציפי שאסור לחרוג ממנו, חריגה עלולה למנוע מהדלת להיפתח כראוי ולעקם את הבריחים המותקנים בדלת הכספת. אם כספת אינה מותקנת ומעוגנת כמו שצריך, היא עלולה להיתלש מהקיר ולקבל נזק. בכל אחת מהסיטואציות הללו או בכל סיטואציה דומה, עליכם להזמין שרות תיקונים מקצועי.

בחירת בעל המקצוע

על מנת שבעל המקצוע יצליח לתקן את הכספת כראוי ולא לגרום לה נזק נוסף, תצטרכו לדעת מספר דברים טרם תזמינו שרות תיקון כספות:

  • להמתין בסבלנות – אם הכספת שלכם אינה נפתחת או אינה מתפקדת, בשום פנים ואופן אל תנסו לתקן אותה או לפרוץ אותה בעצמכם. רוב הסיכויים שתגרמו לה נזק נוסף שיעלה את הסכום של עלות התיקון.
  • חברה – את שרות תיקון הכספת, חשוב מאוד ואף קריטי להזמין מחברה שהמומחיות שלה הן כספות על סוגיהן השונים.
  • רישיון – גם כאשר פניתם אל חברה המגדירה את עצמה מקצועית, חשוב מאוד לוודא כי איש המקצוע הוא איש בעל תעודת הסמכה ורישיון לפרוץ ולטפל בכספות.
  • ידע – ישנם המון סוגים של כספות בענף. ישנן כספות כבדות, כספות בתקן, כספות ביתיות ומשרדיות ועוד. וודאו שאיש המקצוע אכן מכיר את סוג הכספת שלכם. רק אדם בעל ידע וניסיון ידע לגשת אל כל סוגי הכספות ולפרוץ אותן בהצלחה.

מטרת אנשי המקצוע המטפלים בכספות הוא להחזיר אותה לפעולה בזמן הקצר ביותר וכמובן במינימום של נזק נוסף. אם ברצונכם להגן על הכספת שלכם ושתיקונה לא יגרום לה נזק גדול יותר, אל תתפשרו בחיפוש אחר בעל המקצוע המתאים.

איך פונים אל חברת כספות

ישנן לא מעט חברות העוסקות בענף הכספות וניתן בקלות למצוא אותן ברחבי הרשת. ההמלצה היא לבחור בחברה בעלת וותק ושם מקצועי המציעה בנוסף לשרותי תיקון כספות גם שרותים נוספים כמו מכירת כספות, תחזוקה, פריצה והובלת כספות. חברה כזו בוודאות מעסיקה אנשי מקצוע בעלי רישיון שיוכלו לתקן את הכספת שלכם בצורה המקצועית והבטוחה ביותר. חברת "כספות בריח" היא אחת החברות הידועות והוותיקות ביותר בענף, היא מציעה מגוון שרותים מקיף וכמובן מציעה שרות תיקונים מקצועי שיטפל בכל סוגי הכספות וישיבן לפעולה במהירות האפשרית.

שתפו


שינוי גודל גופנים
ניגודיות
?
0
צריכים עזרה?